לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

עוד 3 שבועות לחופש


יום שלם של חזרות עם עצמי לקראת האודישן. ואני לא מוותרת לעצמי. כמו הריצות שאני עושה. 

כל מה שיש לי בראש בימים האחרונים זה כמה שאני רוצה להגשים את החלום שלי וללמוד בבית צבי. 

 

אז החלטתי לקחת הפסקה קטנה ולהעלות לפה את התמונות שהבטחתי שאעלה לפני כמה ימים אבל לא הצלחתי אז הינה: 

 

תכירו , זה בובו החתול של בני דודים שלי . אנחנו קוראים לו בובו כי השם המקורי שלו כבר לא מתאים כל כך. קראו לו little one אבל בלהתחשב שהגודל של החתול הוא איזה 3 פעמים הראש שלי אי אפשר להגיד שהוא little.....

 

 

 

בזמן שאני מטיילת לי בנמל תל אביב פתאום הבחנתי ביצור מוזר. 

יש צבי ים בנמל תל אביב ? ממתי יש צבי ים על חוף הים ? וחוץ מזה הוא בכלל לא ניראה כמו צב ים .. מה זה היצור הזה ?! הוא היה בגודל איזה מטר וחצי אני חושבת ... 

זה צב? זה אריה ? זה כלב ? לא ! זה .....................

 

מה זה ? 

 

 

עכשיו תמונה שצילמתי על מהירות ממש גבוהה ורואים איך המים מטיזים יפה 

 

 

קצת יונים ... 

 

 

 

עכשיו התחיל להיות לילה והשתעממתי אז שיחקתי קצת במהירות צילום ויצא כאילו אנחנו נוסעים במהירות האור

 

 

ואחרון חביב תמונה מהופעה חמודה שהייתה במרינה בהרצליה

 

 

 


 

 

לאחרונה קורים דברים. אני לא יודעת אם לקחת אותם כמחמאה או לא ? 

בקיצור לא רוצה. 

 

 


 

 

נשארו בערך עוד כ 3 שבועות לחופש ואני עוד לא מרגישה שמיציתי אותו כמו שרציתי. הוא עבר מהר מידי. אני צריכה לצאת להרפתקה או משו. 

נכתב על ידי dorian. , 8/8/2013 15:02   בקטגוריות קיץ 2013, תמונות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)