לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

כישרונות מבוזבזים.


אוף אני כלכך עצבנית! 

אני ממש רותחת ואין לי איך להוציא את זה!!

 

על מה אני כועסת ? 

על מה שנוצר מהבידור הישראלי. 

 

אתמול ביקשתי קצת עזרה ממכר שלי שכבר סיים את לימודיו בבית צבי. סתם כדי שיגיד לי את דעתו על המונולוג שלי ואם כדי לי בכלל ללכת לנסות להבחן. בכל מקרה.. זה לא משנה מה הוא אמר. אחרי שהביע את דעתו נסחפנו לשיחה שבה סיפר לי על העבר שלו בתחום המשחק. כולל סיפר לי על כאלו שכעט מופיעים בטלביזיה והיו איתו ביחד בלימודים. רובם בכלל פרשו באמצע ,אחרי חודשיים ואפילו לפני. 

בלי קשר לאם הם למדו או סיימו ללמוד משחק... אלו שמפורסמים לא כשרוניים פחות ממנו. למעשה חלק גדול מהשחקנים בטלביזיה הישראלית לא כשרוניים בכלל. המשחק שלהם כלכך גרוע שאני לא מבינה איך הם הגיעו לטלביזיה. ואז הכל התבהר לי ....

פרוטקציות .

פרוטקציות 

פרוטקציות ...

הכל זה רק דרך פרוטקציות.

עולם הבידור שכח בכלל שקיים משהו שנקרא "כישרון".

 

הרי המטרה של כל תוכניות הטלביזיה הסרטים וההצגות היו כדי לבדר אנשים, להעביר מסר לקהל, לפעמים לעודד או לדכא ולרגש. 

אבל מה שאני רואה עכשיו זאת תחרות עלובה שנמדדת על פי יופי\קשרים והמנצח הוא הידוען המפורסם ביותר. 

שכחו לגמרי מהמטרה... 

זה כל כך מרתיח אותי . 

באמת שהבן אדם הזה הוא כישרון מבוזבז. הוא היה ב"הבימה" היה ב"קאמרי" היה ב"הגשר" היה אפילו בפאקינג ניו יורק אמריקה ובלונדון ! 

אבל עכשיו כשחזר לארץ הוא עובד איפה שאני מתנדבר בכפר סבא. 

כשבאתי אליו הוא הראה לי את הסטודיו שלו בבית. יש לו אולפן הקלטות והוא אפילו הוציא אלבום וסינגלים ושלח אותם לרדיו. אבל כמובן בגלל שאין לו מספיק קשרים לא שידרו את השירים..  ואני שמעתי אותם ואני חייבת להודות שהם מעולים. 

אם הייתי האחראית על ערוץ 2 הייתי מעיפה מלא תוכניות חסרות משמעות שמשדרים שמה בשביל לשים לו איזה תוכנית מישלו כמו "צחוק מהעבודה" או משהו בסגנון. [באמת שהבן אדם קורע].

 

שלא נדבר על עצמי שעכשיו אני לחוצה יותר .. כי החלום שלי זה להגיע לטלביזיה ותיאטרון הקמארי הגשר הבימה וכל אלה...

ולא. זה ממש לא בשביל הפרסום. זה בשביל הנשמה.

 

האמת שהסיבה שבהתחלה הייתה לי חיבה לג'סטין ביבר הייתה לפי הדרך שהוא התפרסם. הוא אהב מוזיקה ואהב לשיר, העלה סירטון ליוטיוב, מפיק גדול במקרה ראה אותו וחשב שהוא כישרוני אז קידם אותו [כן זה סוג של פרוטקציות.. אבל יש הבדל בין אלה לאלה שאני שונאת]. 

אבל החיבה שהייתה אליו דיי עברה ברגע שהוא התחיל להתמסחר והפירסום עלה לו לראש... 

 

בכל מקרה.. אני עצבנית שאנשים שרוצים כסף ותהילה מופיעים בתוכניות טלביזיה ואנשים עם כישרון אמיתי לא. 

 

[חיפשתי את אחד הסינגלים של ההוא שעזר לי אבל לא מצאתי אז תהנו מלקט שירים של אד שירן אהבת חיי♥] 

 

 

 

יצאתי לריצה ... :|

נכתב על ידי dorian. , 9/8/2013 19:30   בקטגוריות תאטרון, ביקורת, עצבים, קיץ 2013  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)