לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

הקטנת חזה


אתמול שמעתי את דודה שלי וחברה שלה מרכלות עלי. על הדבר הכי צפויי שיכלו לרכל עליו.

על החזה שלי.

אחרי התלחששויות במטבח הן באו אלי לסלון לשתף אותי במחשבותייהן.

תוצאות הריכול היו שאוכל כדי שאפנה לקבלת לייעוץ אצל מנתח פלסטי כדי לשמוע חוות דעת על הקטנת חזה. 

בהתחלה ממש התנגדתי! 

חוץ מהעובדה שאני פוחדת מניתוחים פלסטיים ואני לא מעוניינת לעשות אותם אין לי עדיין 18 אז זה לא מוקדם מידי כדי לעשות ניתוח? 

אבל אחרי שיכנועים והרבה מאוד מחשבה אני מתחילה קצת לשנות את דעתי. 

נכון, בחזה גדול יש הרבה יתרונות. אבל מצד שני גם חסרונות לא חסר. 

עם כמה שזה יפה, מושך, נשי וסקסי.

זה גם כבד, משמין, עושה בעיות גב וכתפיים, קשה להשיג חזיות בגדי ים או בגדים שבכללי יכולים להחמיא והם באופנה והכי הכי חשוב זה מושך הרבה מאוד צומת לב ולפעמים קשה לי לדעת אם הבחור הנחמד הזה שמבקש את הטלפון שלי עושה את זה כי אני ניראת לו נחמדה ויפה או כי הם ניראים לו נחמדים ויפים. שלא נדבר על המבטים שנועצים בי [אפילו שאני בטי-שרט]. הסוטים שפונים אלי. ואפילו יצא כמה פעמים שגברים שניסו דברים כי ניראתי להם "זורמת" בגלל החזה שלי. אה, ואסור לשכוח שהם יגדלו עוד במהלך ההריון... [למרות שזה יקרה רק עוד מלאנטלאפים שנה]

למעשה, החזה שלי הגיע לגודל כזה שאני מקבלת את הניתוח הזה בחינם ממשרד הבריאות או מהקופת חולים.

אז אנחנו מחפשים עכשיו ייעוץ .. אני ישמע מה הסכנות, תקופת ההחלמה, התהליך עצמו ורק אז אחליט אם אני הולכת על זה או לא. 

 

בנתיים החלטתי שגם אם אלך על זה עדיף שלא אספר לאף אחד כי כולם יתחילו להטיף לי. בנתיים רק העלתי את המחשבה סתם ככה ושמעתי כבר:

-"את צעירה מידי"

-"נשים משלמות הון להגדלה ואת מקטינה?!"

-"חתיכת אגואיסטית תחשבי קצת על המין הגברי!"

-"שלא תעזי ! זאת הכרית המושלמת!"

-"וככה את הורסת לבעלך לעתיד את החלום.."


וכו'.... 


הלואוווווווווווווווווווווווווווווווו יש לי אישיות !!!!

אני ממש לא רוצה לצאת אחת מהבנות האלה שחולמות להיות ברביות או אורית פוקס. אבל, תתלו על עצמכם שקים במשקל 3 וחצי קילו ותסתחבו עם זה יום שלם. אני רוצה לראות אתכם חכמים גדולים. 

 

 

 

 

 

 


 

 

זה אומר שאצטרך לשנות את השם של הבלוג? 

כי האמת רציתי לשנות אותו לפני כמה זמן ויש לי במאגר כמה שמות טובים יותר.

אבל רק בגלל שמישהו בתגובות בפוסטים קודמים העיר לי על זה אני לא משנה. עושה לו דווקא. עצבן אותי הבן אדם. 

 

 


 

 

 

 

 

עריכה 20.08.13

 

מצטערת על ההזנחה בימים האחרונים, לא יצא לי להיות במחשב.. אבל כשגלשתי מהטלפון ראיתי את זה: 

 




 

הגעתי לפוסטים חמים ואפילו לעמוד הראשי של ישרא איזה כבוד!

מה אמרתי לכם, ציצים מושכים צומת לב (;

 

בכל המקרה לכל התוההים למינהם יש לי היקף מאוד קטן (65) ואני מאוד נמוכה (1.55) ובואו נאמר שיש ימים שקאפ G קצת קטן עלי... אז משהו בהחלט לא פרופורציונלי אצלי. 

וזה שאני אומרת הקטנת חזה הכוונה היא להקטין למידה סבירה לא להשטיח את עצמי לגמרי. 

סתם שתדעו ...

נכתב על ידי dorian. , 14/8/2013 21:20   בקטגוריות רפואה, עצבים, מחשבות, ביקורת  
156 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)