לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

חזרתי לפנימייה.


אזהרה! הפוסט הבא הולך להיות חפירה ולא הולך להיות מעניין במיוחד ראו הוזהרתם :

 

חזרתי ביום שבת בערב לפנימייה. עדיין אין לנו חדרים קבועים ורוב החדרים אפילו עדיין נעולים. בנתיים אני עם האקס -שותפה שלי שהייתה איתי בכיתה י' ועשינו הפסקה ביא' ועכשיו לשנה האחרונה עשינו קאמבק. היינו אמורות להיות עם עוד מישהי בחדר אבל היא סוג של דפקה לנו ברז ועברה להיות עם בנות אחרות יומיים לפני החזרה לפה.

מחייבים אותנו להיות עם עוד שותפה בחדר. אני מסתדרת דווקא עם הרבה בנות אבל השותפה השנייה שלי פחות אז זה טיפה בעייתי ויש המון חדרים חוץ מאיתנו שגם עדיין לא הסתדרו בשלשות. אז בנתיים אני והשותפה השנייה שלי ברבי ישנות בחדר 5 [שמתברר היה החדר של המדריך שלי בזמנו] ומחר כניראה נסדר כבר את הכל ונעבור לחדרים קבועים סוף כל סוף. אני כבר מפה לפרוק את כל הדברים. 

החלטתי שלא לפרוק את המחשב אבל לא יכולתי להתאפק שלא לכתוב פה בבלוג כי יש לי כלכך הרבה מה לפרוק [ואני לא מדברת רק על המזוודה].

 

אז היום שלי התחיל מסמינר ההכנה לפולין. שהיה ממש משעמם ונמשך עד שעות הערב. חזרנו היישר לארוחת הערב שמה כבר היו כל כחיבוקים והנישוקים והגעגועים פרצו החוצה וקפצתי על כולם ♥

 

אחרי ארוחת הערב חזרתי לחדר וניסיתי לראות עם ברבי סרט אבל האינטרנט האיטי לא אישר לנו את זה אז פרשתי החוצה לטייל שמה בדרך פגשתי את אלי ובזרימה יצאנו מחוץ לכפר רק שניינו והתחברנו שזה היה מאוד נחמד כי לא זכור לי שהייתי איתו בעבר מתי שהו לבד ואשכרה היה לנו הרבה נושאי שיחה לדבר עלייהם. אחר כך ישבנו גם קצת בחדר עד שדיברתי עם אריק שמתברר בדיוק בא לכפר ויצאתי איתו שוב מהכפר.

מצטערת אם לא עקבתם אבל אני מודה שזה לא מעניין במיוחד. 

 

בערב כשהייתי בדרכי למועדון ראיתי את השינשין החדש שלנו שהאמת ניראה ממש חמוד(:

וזה יהיה מביך אם השינשין הקודם שלי יראה את זה אם הוא עדיין נכנס לפעמים לבלוג שלי בכלל [חחח היי... ] אבל אני פוחדת שעשיתי עליו רושם ראשוני לא משהו.. כי דיי יצאתי סנובית, לא אמרתי לו היי בטעות וההיי שיצא לי היה חש :S

 דיברתי עם מישהו שחושד שהשינשין הזה מכר שלו. מחר נגלה את השם שלו. אם זה אותו השם שהוא אמר לי זה הוא. והוא אמר שהוא אחלה גבר אז אני לא דואגת בכלל (: 

אני ממש מקווה שאנצל את השנה הזאת ממש טוב שהיא תיהיה שנה בלתי נשכחת ואצליח לממש אותה כמו שאני רוצה ! 

מחר אני כבר יעשה פוסט עם המטרות שלי לשנה החדשה. ככה בישבילי, שיהיה מסודר. 

רציתי היום אבל כבר מאוחר ואני ממש רעבה [תסמיני פנימיסט] אז כדי שאלך לישון כל עוד יש לי זמן. מחר יש עוד סמינר סעמק.... 

 

 

נכתב על ידי dorian. , 26/8/2013 00:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)