לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

שנה טובה וכאלה!


לפני מספר רגעים סיימתי שיחה ממש ארוכה עם אננס שסיכמה בערך כל מה שאנחנו חושבים אחד על השני.


את השיחה עצמה וכל הפרטים אני אספר כבר מחר ממש אין לי כוח להתחיל לחפור פה ב 2 בלילה.


נכנסתי בעצם לעריכה כי רציתי לספר על הארוחה המשפחתית שהייתה לי אתמול שהתחילה בתור אסון בגלל אמא שלי והסצנות של הילדה בגיל ההתבגרות שהיא דופקת. אבל אחרי שהגענו היא הלכה להסתגר באיזה שהו חדר ובנתיים סיימתי כמעט את כל הבקבוק של היין הלבן ומשם זכור לי שכבר הכל היה סבבה. (: 


מסקנות מהארוחת חג המשפחתית? 


לשתות הופך את העולם ליפה יותר ואני צריכה דיאטה דחוף. 


יש לי מטרה חדשה והיא לרדת ל52 עד גיל 18 שזה בינואר, ממש אוטוטו. 


בהצלחה לי !


נ.ב-

עד אתמול לא קניתי עוד אף פעם בזארה. עכשיו אני שואלת את עצמי "איך????" חנות מדהימה קניתי חצאית ו2 סוודרים מקסימים♥

נכתב על ידי dorian. , 6/9/2013 02:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)