לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013


פוסט לא מעניין, למטרת פריקה בלבד:

 

ב2 בלילה הוא נסע עד אלי. לא שזה היה רחוק כלכך אבל עדיין הוא עשה מאמץ להגיע לאיפה שאני נמצאת ולא נשאר אדיש ועצלן. 


"אני יודע שזה ישמע קיצ'י, אבל יש סיבה לזה שכבר 5 חודשים אני לא מפסיק לחשוב עלייך. אחרי שיחת נפש עם חבר טוב שלי בעצם הבנתי משהו. אני לא הולך להגיד שאני מאוהב בך קשות אבל בהחלט יש לי אהבה אלייך. "


"אז אתה אומר שאתה רוצה לחזור?" 


"הייתי מאוד שמח אם כן ..."

 

התחלתי לספר לו שאני לא יודעת כמה אני יכולה לסמוך עליו, אני לא בחורה שמשחקים איתה והוא צריך להבין שהוא נכנס פה למשהו רציני. ראיתי שטיפה הלחצתי אותו בכל פעם שאמרתי "רציני" אז נתתי לו עוד זמן לחשוב על אם הוא באמת רוצה את זה ושרק אז יפנה אלי.

 

5 בבוקר, כבר התחיל להיות ממש קר. למרות שהיה לי סוודר וחולצה מתחת קפאתי.

אין לי כוח להתחיל לחפור פה אבל סיפרתי לו קצת על המשפחה שלי וכל הסצנות עם אמא שלי. סיפרתי לו גם שחתכתי והראתי לו את הסימנים. וגם הוא סיפר לי קצת דברים על עצמו שבחיים לא הייתי מגלה לבד [כמו למשל שהוא רב עם תירס אחרי שגילה שהתחיל איתי]. 

הקטע של הלחתוך קצת הימם אותו אבל זה רק חיזק את מה שאמרתי, שאם הוא באמת מתכוון ללחזור אלי הוא יקבל אותי איך שאני ועם כל הפאקים שלי. הוא עטף אותי בחיבוק מכל הלב תוך כדי שהוא שם עלי את הג'קט שלו, נתן לי נשיקה בלחי חייך ואמר שהוא מסכים איתי לגמרי. 

 

בסוף אותה השיחה הוא ליווה אותי חזרה נתן לי חיבוק והלך. חשבתי כמה שניות בודדות ואז, אני לא יודעת מאיפה זה בא לי אבל קראתי לו שיסתובב, רצתי אליו, שמתי את שתי הידיים על הפנים שלו, קירבתי אותם אלי ונישקתי אותו כמו באיזה סרט של קומדיה רומנטית. 

אני חייבת להודות שממש התגעגעתי לתחושה הזאת. אמנם הייתה תקופה שעבר לי ממנו אבל אחרי אותו הערב חזר הכל. 

התגעגעתי לריח שלו, לקול שלו, למראה שלו, לחיוך שלו, לטיפשות שלו.  להכל .. אבל הכי הרבה לשיחות שלנו.

 

עבר שבוע מאז, עדיין לא עניתי לו אם אני רוצה לחזור בכלל. הוא לאומת זאת אמר שהוא חשב על זה והוא מאוד רוצה ואין מצב שהוא מפסיד את ההזדמנות הזאת להיות איתי.

 

אני רואה עליו שהוא באמת מתאמץ, הוא שולח לי בכל בוקר הודע בוקר טוב עם לב ובכל ערב הודעת לילה טוב עם סמיילי ששולח נשיקה, שלא נדבר על זה שבמשך היום הוא מתקשר בהפסקות שיש לו לשאול אותי מה שלומי ושלולח אין סוף הודעות. הוא באמת מתכוון לכל מה שהוא אמר לי באותו הלילה, כל החברים שלו כבר שמעו עלי. הם מכירים אותי בתור החברה של אננס ומתברר שהוא מתרברב ומשוויץ בי לכולם  שזה מאוד מחמיא. אז אחרי כל מה שגיליתי... אולי אני כן אתן לו הזדמנות שנייה?

 

 

 

 

אני גם רוצה תמונה כזאת .. ♥

איכס, מה זה הגוש קיצ'יות שנוצר ממני?!

נכתב על ידי dorian. , 4/10/2013 02:39   בקטגוריות אהבה, מחשבות, אהבה ויחסים, אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)