לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

יום רביעי סתמי כזה


טוב אז חזרתי מפולין ויש לי פוסט ענקי לעשות לפני עם הרבה תמונות שצילמתי ותמונות שצולמו על ידי אחרים עם הרבה הערות ומסקנות לפני. אבל בשביל זה אני צריכה זמן. שאין לי עכשיו. 

 

אני לא מאמינה שהגיע היום הזה אבל הלילה ישנתי בלי זבי. אני לא יודעת איפה הוא. לא מצאתי אותו במזוודות או בתיק הגב והמלון אומר שהוא לא ראה אותו. התקשתי ממש להרדם אבל אז ברבי לקחה שמיכה מזובררת והכינה ממנה בובה שאיתה כן הצלחתי להרדם. אמנם אחרי כמה שעות אבל העיקר שנירדמתי בסוף. 

 

קניתי מתנות להרבה אנשים. 

לאחיינית שלי בובה

לאח שלי סיכה של הסולן של הדלתות ולאחותי סיכה של לינקין פארק. 

גם לאננס קניתי סיכה. של ג'סטין ביבר וכתבתי מאחורה "אתה חתיך יותר! באהבה דוריאן♥" אני מקווה שהוא לא יעלב.... 

לסבא שלי קניתי הרבה ממתקים , לדודה שלי חתול ותתפלאו אבל אפילו לאמא שלי קניתי מתנה. אבל האמת היא שלא רציתי שהיא תרגיש מקופחת ותתחיל לבכות לי. 

גם לעצמי קניתי מתנה ממש חמודה אבל את כל התמונות של המתנות כבר בפוסט אחר (אם יהיה לי כוח לצלם אותם) 

 

היה יכול להיות לי קטע שם עם מישהו שדווקא לא הייתי מתנגדת אם לא היה לי חבר. ואני ממש שמחה שלא עשיתי כלום כי דיברתי אחר כך עם אננס בטלפון ובאמת שממש התגעגעתי לקול שלו ♥

אבל לא כל הבנות כמוני. יש שתי בנות אחרות עם חבר שנצלו את זה שהבחור הרגיש קצת בודד ונמרחו עליו. מישהי מהצד אפילו שאלה אותי אם יש ביינו לבין אחת מהן משהו. לא אמרתי שיש לה חבר פשוט הנהנתי לצדדים עם הראש "לא" וזהו. לפעמים השתיקה שווה יותר. 

 

בכל מקרה. אני אספר כבר את כל הסיפור בפוסט הבא (:

 

אע, ורציתי להגיד שאני כבר מחכה לראות את אננס אחרי כל כך הרבה זמן שלא ראיתי.

נכתב על ידי dorian. , 30/10/2013 10:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)