לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

בית צבי!


הפוסט של החזרה מפולין ייאלץ התעכב קצת עקב בעיות זיכרון של המחשב שלי. 

בנתיים.. 

 

אני מתחילה היום את בית צבי בפעם הראשונה! 

יש בי התרגשות שמעורבבת עם לחץ.

אני פוחדת להיות הכי גדולה שם ושכולם יהיו פוצים סנובים ושיפוטיים. 

אני ממש רוצה להתחבר שם עם אנשים חדשים ואני לא אתן לכל הפחדים והחששות שלי לגבור על היצר לעסוק בתאטרון.

אני צריכה את זה. אני אשכרה מרגישה שאני זקוקה לשלוש השעות האלה של משחק בשבוע. 

 

טוב, נלך ניראה מה יהיה . 

 

 


 

היום יש חוקילדת לחברה ממש טובה שלי יהיה כיף (:

 

 

וואו איך באלי גם לחגוג את הלוואין. נשמע כיף!

נכתב על ידי dorian. , 31/10/2013 14:37   בקטגוריות חגים, מחשבות, תאטרון, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)