לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

הסיבות שבגללן חורף הרבה יותר טוב:


למה אני אוהבת את החורף:

 

  • אני אוהבת את החורף.
  • יש לי יום הולדת בינואר.
  • לא חם.
  • לא מזיעים!
  • כלומר אפשר לעשות ספורט עם סווטצרט!
  • אין יתושים נמלים ויצורים נוספים שלא נחוצים בכוכב שלנו.
  • ילדות בנות 13 מפסיקות לרבוץ חצי ערומות ברחובות ואיזור הים. 
  • ילדות בנות 14 מפסיקות לרבוץ ערומות ברחובות ובים.
  • קר.
  • נעליים\מגפיים סטייליסטיות .
  • סוודרים חמדמדים
  • טיפות הגשם על החלון גורמות להתפלסף.
  • לא חם.
  • פוך♥
  • יש את הגרביים הנעימות והפלאפיות האלה
  • כובעים וצעיפים להתאמת האווירה.
  • לבוש מאגניב יותר
  • ספל של שוקו חם עם מיני מרמשלו קצת גלידה קצפת סירופ שוקולד ודובדבן בסוף באים בטוב. [מתחשבנים עם הכלוריות כבר אחר כך]
  • יש לי חבר כרית. [חבר שלי שמנמן ♥]
  • לא חם.
  • אני שמחה.
  • השיער שלי מסתדר.
  • ריח של גשם.
  • תפוזים בעונה [וניראלי גם תותים לא?].
  • נוביי גוד!! באמת! [לרוסים בייננו]
  • גשם.
  • "אהבה יש באוויר"
  • אותו החבר ממקודם גם משמש כתנור חימום מתחת לפוך שמוזכר לעיל.
  • לא חם.
  • לא רואים את השומנים מתחת לכל שכבות הבגדים. 
  • מקלחת רותחת.
  • האדים של המקלחת הרותחת.
  • מטריות.
  • חיבוקים בישביל להתחמם ♥
  • כפפות
  • מחשבות
  • לשים אוזניות עם מוזיקה שקטה ולהסתכל על הטיפות שעל החלון.
  • הטווסים לא צורחים את הנשמה שלהם.
  • הכל יותר רגוע.
  • אין בגרויות
  • יש חמימות נעימה כזאת שאני לא יודעת לתאר.
  • לא חם!! פור גאד סייק!
  • הכינרת מתמלאת
  • אנחנו בישראל, אז בואו נודה בזה שהחורף פה לא קשה. [למרות שהייתי שמחה לשלג]
  • תירוץ לשופינג.
  • מתקרבים לחברים.
  • אם לא ההפסקות חשמל מקרבות אתכם.
  • מורות חולות.
  • אנשי שלג במדינות שיש בהן שלג!
  • תמונות חמודות.
  • לשיר בגשם.
  • חיות המחמד מרגישות צורך לישון מתחת לשמיכה ביחד.
  • סנטה קלאוס [כמה יהודי מיצידי]
  • לדים ואורות ציבעוניים מסביב!
  • התכרבלויות
  • ויש עוד המון המון המון 

 

לצערי אני נאלצת לסיים כי אין לי סוללה בלפטופ אבל אלו הסיבות העיקריות שבגללן אני אוהבת את החורף (:

אתם מוזמנים להוסיף את הסיבות שלכם אם אתם רוצים.

 

עכשיו אוסיף תמונות קיצ'יות ומגעילות שאני חייבת לציין שהם חמודות מידי ואני מודה שגם אני רוצה תמונות כאלה [מה לעזעזל נסגר איתי?!]:

 

 

 

 

דצמבר שמח חברים!!


 

נכתב על ידי dorian. , 8/12/2013 21:17   בקטגוריות אהבה, חורף, תיכון, תמונות, אופטימי  
הקטע משוייך לנושא החם: אחרי הסערה
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)