לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

התקף געגועים


אני לא יכולה בלי אינטרנט!!!!!! כל כך הרבה לפרוק ואני פשוט לא יכולה!

 

אז נכנסתי דרך הטלפון כי אני פשוט חייבת לכתוב פוסט, גם האינטרט של הטלפון משגע אותי כי הוא איטי בצורה מוגזמת כבר. אבל עדיף מכלום......

אז ככה, שעה אני שוכבת במיטה ולא נרדמת. 

התקף געגועים לאבא שלי תקף אותי. ביום שני אני חוקית והוא לא פה כדי לחגוג איתי. 

בפעם האחרונה שהוא ראה אותי הייתי ילדה קטנה ומבולבלת שלא מבינה כלום מהחיים שלה. 

אני יודעת שאם הוא היה פה עכשיו הוא היה כלכך מאושר לראות איזו ילדה גדלה לו להיות. 

אבל הוא לא....

למה לא הלכתי מתי שהייתי בבית לבקר אותו למה?!?!?!

למה אני פחדנית למה?!?!?!?!

הלוואי שהכפר לא היה רחוק כל כך והייתי יכולה עכשיו לקום מהמיטה לצאת החוצה וללכת אליו....

 

ואני כבר נחנקת מהדמעות והכרית שלי רטובה. 

וגם כבר מתכוננת לעוד לילה ללא שינה. 

 אני חייבת לחזור לכתוב פה רצוף. אבל קשה.

 

ובנימה זו, מחר בשעה הזאת יום הולדת.

אני כבר לא קטינה. 

נכתב על ידי dorian. , 12/1/2014 01:02   בקטגוריות אהבה, הכפר, מחשבות, קקי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)