לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

חוקילדת


עדיין אין אינטרנט...

אז בקצרה, היה לי חוקילדת מהמם! הלכתי לפאב שתיתי מוחיטו ועוד כמה דברים והייתה לי עוגת וויסקי ואפילו גירדתי חיש גד! 

באלי כבר להשתמש בתעודת זהות! זה לא פייר! למה ביום האחרון של 17 לא האמינו לי שלמחרת יש לי שמונה עשרה אבל עכשיו שאני נכנסת למקומות מכניסים אותי חופשי?? זה לא שכתוב לי על המצח ״אני חוקית״ ...



בכל מקרה אני ואננס נפרדנו. אני לא יכולה להגיד מי נפרד ממי כי אני חושבת ששניינו רצינו את זה (למרות שניראלי שהוא שבור מבפנים והוא מכחיש הכל). מה שמצחיק בסיפור זה שהתחלתי למלצר במקום חדש ברמת השרון ובדיוק ממול יש חנות עם השם של המכינה שלו..... והלוגו של החנות משוכפל לאורך כל הרחוב .... בגדול..... ואנשים מהחנות כל הזמן באים לאכול אצלי בקפה... 

ועם כמה שזה מוזר? אני התגברתי ממש מהר הפעם ואני שמחה! 

 

אני מקווה שהינטרנט יחזור בקרוב כי יש לי הרבה תמונות לעלות!

נכתב על ידי dorian. , 20/1/2014 11:55   בקטגוריות עבודה, אהבה ויחסים, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)