לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

חזר האינטרנט ייאי!


אמא שלי ממש מעצבנת אותי. נכון, לאומת פעם אין לי מה להתלונן. לאומת כל הסבל שהיא גרמה לי בעבר המצב שלי הרבה יותר טוב, אבל היה לי עכשיו איתה ריב בנוגע לשנת שירות.

אני ממש רוצה לעשות שנת שירות, ושכחו מהקטע של לתרום למדינה ולתת מעצמי לאחרים... נכון שזאת גם אחת הסיבות שמניעות אותי לזה, אך יותר מהכל אני רוצה לעשות את השנה הזאת בשביל עצמי.

עם כמה שיהיה לי קשה, כי המקום בבאר שבע מרוחק מהמרכז, והמקום עצמו קשה. אני ממש רוצה את השנה הזאת לעצמי. שאני ארגיש טוב עם עצמי ושלא יהיה לי את המעבר העצום הזה מסיום התיכון ישר לצבא. הרי אני מתגייסת על תחילת יולי.


אמנם לא עבר הרבה זמן מאז שנעשיתי בת 18 אבל אני מרגישה כאילו תוך הזמן הקצר הזה חל בי סוג של שינוי.

 אני חושבת הריב הזה היה הפעם הראשונה שלא נתתי לאמא שלי למשוך ברצועת הכלב שהיא כרחה מסביבי ולעשות בי מה שהיא רוצה. אלה זאת הייתה הפעם הראשונה שבאמת עמדתי על שלי, התנגדתי לטובתי ואמרתי לה ישר בפרצוף מה שאני חושבת על השטלתנות שלה.

וזה הרגיש מזה טוב!


זהו, אני בן אדם בוגר. בן אדם בשל עצמי. אני מודעת לדברים שאני עושה ואני יודעת איזה שיכולים לעשות לפני. ועם כמה שלא נעים לי אני חייבת להודות שלפעמים אני מרגישה שאני מדברת עם ילדה בת 11 שאני מדברת איתה. אני ואח שלי כלכך חכמים ואינטילגנטים והיא פשוט.... פחות..  [באמת, לפעמים אני לא מבינה איך היא אמא שלי...]


בכל מקרה אני לא הולכת להקשיב לה ואני כן נוסעת למיונים לשנת שירות שבוע הבא!!

למרות שאין לי מושג איך אני מגיע לבאר שבע!!!


טוב מספיק עם הפיטפוטים, תמונות:

 

 

 

נהנת לי מהחוקיות!

 

 

 

כן כן, אפשר לקנות חיש גד רק מעל גיל 18 אז ניצלתי את זה ... 

 

 

זה סתם התחשק לי להיות אומנותית


 

והייתה עוד תמונה שרציתי לעלות אבל אני לא יודעת כמה כדי... 

 

 

נכתב על ידי dorian. , 22/1/2014 19:23   בקטגוריות הכפר, עצבים, תמונות, חורף, תיכון  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)