לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

הביטחון העצמי שלי עולה



היה יום הולדת לחברה מהכיתה. לא אפרט יותר מידי. רק שדבר ראשון, אני גאה בעצמי שאני לא נגררת לפיתויים.

ודבר שני, אני ממש שמחה שהלכתי כי חוץ מילדי החוץ שאיתי בכיתה יש רק עוד איזה בודדים מהשכבה שאני איתם בקשר של יותר משלום-שלום ויצא לי להתחבר אלייהם במסיבה הזאת. זאת השנה האחרונה שלי בבית הספר ואני מתכוונת לנסות לפתח שיחה עם כאלו שמעולם לא דיברתי איתם לפחות פעם אחת עד סוף השנה. 

 

 


 

היה לי גם היום [אני יודעת שאני אומרת היום אבל אני מתכוונת ליום חמישי. פשוט עוד לא הלכתי לישון] אתה השיעור הכי כיף שהיה לי מתחילת שנה בבית צבי. קודם פיתוח קול. שרתי את הסבב השני שלי, שיר של הלן שאפירו - אתה לא יודע [helen shapiro- you don't know] וכולם ממש החמיאו לי. מעולם לא החמיאו לי כל כך בשירה. אבל כניראה זה בגלל שמעולם לא היה לי כל כך הרבה ביטחון בשיר מסויים. 

בפעם הבאה שיש סבב שירים באנגלית אני הולכת לשיר שיר של אלוויס [in the getto]. גיליתי שיש לי קול מצו-אלט שזה קול אחד לפני הקול הכי נמוך אצל האישה.

אחר כך היה שיעור ריקוד שגם בזה לפני בית צבי הייתי בטוחה שאני גרועה. אבל מתברר שהבעייה שלי הייתה שלא הכרתי תנועות. נו לא פלא שלא ידעתי לרקוד! לא ידעתי מה לעשות עם עצמי!  

עכשיו אחרי שלמדתי היפ-הופ, מודרני, סלסה, ריקודים סלוניים [שאת זה דווקא לא למדתי בבית צבי] ואפילו היום מישהי לימדה אותי סטריפ-דנסינג [שזה הלהיב אותי בטירוף דרך אגב] אני כבר יותר יודעת מה לעשות עם עצמי והביטחון העצמי שלי עלה ברמות.

עכשי אני גם שחקנית טובה יותר. אני גם יודעת לשיר [זה הגיע לרמה ששרתי מישהי אמרה לי שהיא הרגישה לרגע כאילו אנחנו בפאב בשנות ה-60 ואני הזמרת שמופיע על הבמה] וגם לקרוד! [ המורה שלי לריקוד אמר לי בסוף השיעור שאני ממש מעולה והוא אוהב את איך שאני נותנת את הנשמה] .

 


 

ואם כבר ריקודים ספורט וכוליי..... אני ממש משתדלת לאכול בריא [הצלחתי לא לאכול שום דבר שכולל שוקולד\קקאו במשך כמעט שבועיים] ובנוסף אני עושה הרבה ספורט כבר איזה חודש לפחות ותתפלאו או לא אבל יש כבר תוצאות .הבטן שלי מקבלת צורה שטוחה יותר ומופיעים לי את 2 הפסים היפים האלה של תחילת החיטוב. והתחת התעצב לי, והרגליים מוצקות וחזקות. קיצר, אני מתחילה ממש לאהוב את הגוף שלי. 

 

 

אז יאללה סופש נעים לכולם 

 

נכתב על ידי dorian. , 21/2/2014 12:14   בקטגוריות תאטרון, אהבה, אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)