לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

רוצה להשתמט


עוד לא התגייסתי וכבר נימאס לי מהצבא.

אני אמורה להתגייס עוד 4 חודשים ואין לי שמץ לאן אני הולכת להגיע....

שנת שירות עם כמה שאני רוצה לעשות כניראה אני לא יעשה כי נגמרו המיונים לתחומים שרציתי ולרובם לא התקבלתי כי אני עירונית.. שזה ממש מטומטם ומדגיש את הדעה שלי לגבי כמה שהתק"ם זאת מערכת מושחתת. 

כולם מקבלים כבר זימונים לגיבושים וכל מיני יחידות מובחרות ומעניינות ורק לי שלחו מיון אחד למורות חיילות שאני אמרתי בראיון אישי בצו ראשון שאני לא סובלת ילדים ובני נוער. אני יודעת שאני כלולה בבני נוער אבל זה עם מפגר שאין לי לא רצון ולא כוח להתמודד איתו.

וזהו, מאז לא שלחו לי אף מיון. 

אז עשיתי חיפוש באתר "שבוז" כדי לראות את כל התפקידים שאני יכולה להגיע אלייהם לפי הנתונים שלי. ויש האמת הרבה תפקידים מעניינים שהייתי מעוניינת לנסות ללכת אלייהם. אז הדפסתי 8 דפים שבכל דף אני מבקשת זימון למקום אחר, חיכיתי שבועיים והצבא לא ענה לי אז התקשרתי. שמה הם נזכרו להודיע לי שהם קיבלו את הפקסים ששלחתי באותו היום. ואז הם אמרו לי שאני לא יכולה להגיע לשום מקום מהמקומות שביקשתי חוץ מהמודיעין כי אני הולכת לעתודה [אני לא]. אז אחרי ריב עם הפקידה המטומטמת שדיברה איתי מתברר שאני צריכה למלא איזה שהו תופס שבחיים לא הייתי יודעת עליו אם לא הייתי מתקשרת [בלי קשר לזה שבאתר שהיא נתנה לי אין את הטופס ההוא]. ועכשיו אני במאבק כדי להשיג מיונים לחייל הים משהו שגורם לי לרצות לדקור את עצמי שוב ושוב ושוב.

 

רעאבקק! למה אני צריכה לעבור את התיסכול המייגע הזה רק כדי לשרת בתפקיד משמעותי בצבא?!

 

אני עצבנית ונשבר לי כבר הזין שאין לי מכל המערכת הזאת. ממצב שאני רוצה לשרת ולתרום למדינה כמה שאני רק יכולה ירד לי כל החשק להתגייס בכלל. בסוף אני פשוט אשתמט וזהו.... אני לא הולכת לחלק במבה וקולה בקרייה.

מדינה מפגרת. 

 

 

נכתב על ידי dorian. , 23/2/2014 15:32   בקטגוריות קקי, עצבים, צבא  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)