לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

תשובות לשאלון השבועי


צריך להגיש עבודה או ללמוד למבחן- את מתכוננת מראש או נלחצת ברגע האחרון?
לא אומר נלחצת... אבל כניראה שאכין את העבודה בדקה ה90...

איפה את לומדת? הסביבה צריכה להיות שקטה? מסודרת?
חבל לי שגיליתי את זה רק בסוף כיתה יב' אבל המקום בו אני לומדת הכי טוב הוא כאשר אני נדחפת לקבוצת למידה של שתי בנות חרשניות מהשכבה שלי. הסביבה חייבת לכלול עוד בן אדם כי לבד אני לא לומדת!

האם מוזיקה עוזרת לך להתרכז? אם לא, מה כן?
ריטלין במינון גבוהה מאוד.

את לומדת לבד או ביחד?
ביחד. כמו שאמרתי, לבד אני לא אלמד. אני יכולה לעשות כל דבר חוץ מללמוד שאני לבד. גם אם ישימו אותי באמצע חדר אטום בלי כלום חוץ ממחברת וספר לימוד אני עוד אמצע דרך יצירתית ומקורית להעביר את הזמן שלי בלי ללמוד.

איזו צורת למידה הכי יעילה מבחינתך? (קריאה, סיכום, קריאה בקול...)
אני הופכת הכל לצחוקים. כמה שאני יותר צוחקת על מילים ארוכות ככה אני זוכרת אותן יותר טוב (קונסטנטינופול לדוגמא), כמה שאני ממציאה פירושים מוזרים יותר ככה אני זוכרת, כמה שאני מצחיקה את החרשניות שהזכרתי מקודם ככה אני נזכרת במבחן שצחקנו על הנושא הזה ואני נזכרת למה - זאת התשובה.

איך תדעי שהלמידה שלך אפקטיבית? (או בעברית: מועילה, תוצאית.)
אם אני ממשיכה לחשוב על החומר גם אחרי שסיימתי ללמוד. זה סוג של תהליך עיכול של החומר במוח.

ברגעי תסכול- מה ינחם אותך ויחזיר אותך ללימודים?
אותו הריטלין ממקודם והחרדה לזה שלא יהיה לי עתיד

עד כמה מאוחר תישארי ערה ללמוד למבחן שיתקיים מחר?
עד כמה שצריך. השיא שלי היה שהלכתי לישון ב 5 לפנות בוקר.
כבר אמרתי שאני עושה דברים בדקה ה-90?

ללמוד או לא ללמוד בשבתות וחגים? ובחופשים?
אם יש אפשרות לא ללמוד... למה לי ?!

מה השעה האידאלית לעשות בה מבחן? למה?
2 בצהריים.

כי מ-6 עד 11 בבוקר המוח לא קולט כלום בגלל שהוא רק קם משינה.
מ-11 עד 1בצהריים יש התאוששות ומתחילים להיות ערניים
ב1 וחצי אוכלים
ב2 מרוכזים עד בערך 8 בערב
8 בערב מתחילים לחשוב על איזה פעילות נעשה היום? יציאה,מסיבה,ספורט וכו'...
ואחרי זה כבר לילה וצריך ללכת לישון (:

נכתב על ידי dorian. , 27/5/2014 03:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)