לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

ברוכים הבאים לצה"ל- דחיית גיוס


הצבא אישרו לי את הבקשה! 

הגיוס שלי נדחה! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ב 3 ימים............   וואו, תודה לכם צה"ל. 


 


 

 

בכל מקרה, הייתי היום אצל משקית ת"ש ועשינו כל מיני בירורים. היא אמרה שלא אמורה להיות לי בעיה לקבל חייל בודד לאור המצב הקיים ומה שאני צריכה לעשות זה רק לשלוח כמה טפסים. 

לא נעים לי לשקר לאמא שלי, אבל אם אני יספר לה על החייל הבודד אני בחיים לא אראה אור יום עד סוף ימי. 

 

גם גיליתי את התפקיד שלי- מדריכת קל"ע 

אמרו לי שזה אחלה תפקיד ולפי מה שסיפרו לי אני מרוצה. 

 

 

יאללה עוד 50 ימים גיוס! 

נכתב על ידי dorian. , 27/5/2014 12:47   בקטגוריות עצבים, צבא, אופטימי  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)