לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014


ווואוווו כלכך הרבה לעדכן...

 

אבל אני לא יכולה לכתוב הכל בפוסט אחד כי זה כמה נושאים ביחד..

פשוט שונאת שזה מתבלגן לי ככה .. אבל בסדר אני ינסה:

 

עברו 3 שנים מאז המקרה.

בכל שנה אני עושה פוסט ענקי ומספרת מה קרה במהלך השנה הזאת.

אני חושבת שאת הפוסט הזה אני אשמור למתי שיהיה לי מחשב. ועל הדרך אני גם יעלה סוף כל סוף את התמונות שהספיקו להצטבר בכמויות. 

 

מה שקרה אחרי זה שהתחלתי לעבוד בחנות בגדים בשנקין. המשכורת לא משו וגם בקושי יש לי שעות אבל אני שמחה כי בכסף של המשכורת שלי בנוסף לכסף שחסכתי בחצי שנה האחרונה אני אוכל לפחות להחזיר לחברה שלי את הכסף על הכרטיס למופע של הבקסטריט בוייז. שאם כבר מדברים עלייהם אני חייבת לצאת איך שהו מהצבא ללכת אלייהם.

אני לא יודעת אם יצא לי איי פעם בעבר להזכיר את זה אבל יש לי אובססיה מטורפת אלייהם... משו כמו 6 שנים כבר. אני ממש מתאפקת לא להתפוצץ עכשיו ולהתחיל לחפור עלייהם פה בפוסט אז הינה אני עוברת לנושא אחר.

 

מחר יש לי מסיבת סיום שכבתית. אני לא יודעת מה ללבוש כי חלק עולים עם שמלות מפוארות עקבים וטוקסידו עם פפיון ומצד שני יש כאלה שעולים עם טישרט וגינס. 

 

עוד משו.. זה שיש לי קטע כבר שבועיים עם בחור מהקבוצה אבל גם זה פוסט שלם אחר לגמרי כי זה כניראה עומד להסתיים כי יש לי ממש רגשות אשמה. 

 

לאחרונה הרבה אנשים אומרים לי שרזיתי ואני ממש שמחה. אני כל כך גאה בעצמי על השינוי שעשיתי. אמנם לקח לי זמן ורק עכשיו אחרי 4 חודשים מתחילים לראות תוצרות סוף סוף אבל זה עדיין משו. 

 

והינה עוד פעם אני כותבת פוסט לא מושקע בעליל כי פשוט אין לי פאקינג זמן!!! 

 

Have to go...

 

 

נכתב על ידי dorian. , 9/6/2014 21:13   בקטגוריות אהבה, הכפר, עבודה, תיכון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)