לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

בא לי למות..(לא באמת)


כתבתי את הלא באמת בסוגריים כי אני יודעת שיש כאלה בישרא שמתכוונים לזה..

 

כל התמונות משלושת השנים האחרונות נכחדו..

זה הלחיץ אותי שהדיסק און קי לא פעל אבל לא חשבתי שהוא התקלקל... אבל אי אפשר לתקן אותו .

אני כלכך רוצה לבכות עכשיו....

היו לי שם תמונות מהטיול השנתי, תמונות מפולין, תמונות מחנוכה,סוכות, פורים,כיתה י',יא' ואפילו מתחילת יב'... אפילו תמונות של אננס .. 

יותר משלושת אלפים תמונות הלכו לעולמם...

אולי זה סימן למשהו שם מלמעלה? כן,זה סימן לזה שאני מספיק טיפשה הייתי כדי לא לגבות אותן.... 

לפחות התמונות מהמצעד אתמול עדיין בסדר....

אני יעלה אוצן כבר שאני אחזור הבייתה כי אין לי מחשב. 

 

אתמול היה הדיסקו וקבלת השבת האחרונים שלנו. 

אני לא מאמינה. 

זהו,יום חמישי אני כבר בבית. והפעם זה לא רק לסופש. 

 

 

נכתב על ידי dorian. , 14/6/2014 16:07   בקטגוריות הכפר, עצבים, קקי, תיכון  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)