לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

חיפה הזוהרת בנוביי גוד!


 

 

 

אז רציתי לעדכן לפני שבוע ואני לא זוכרת מה קרה אבל לא יצא לי לעדכן בסופו של דבר לכן אעלה היום את התמונות שרציתי להעלות בפעם שעברה.

 

כמו שכתבתי בפוסט הקודם, היו לי הרבה מחשבות בנוגע לאם להמשיך את הקשר שלי ושל חבר שלי, כי אם להודות באמת, הוא פשוט לא מתאים לי. 

הוא יכול להיות הכי נהדר שבעולם אבל לא בוגר מספיק ולא מה שאני מחפשת בגבר. אני טיפוס בררני, ככה אני, ואני לא מסתפקת בפחות ממי שמגיע לי. 

חשבתי על זה הרבה ועדיף שאפרד ממנו לפני שתתחיל שנת 2015 כדאי שיתחיל את השנה חופשי ולא אגרר לתוכה. 

החלטתי לפגוש אותו בתל אביב שנשב איפה שהוא ונסיים את זה כמו אנשים בוגרים בצורה יפה. שניינו אולי לא מתאימים בתור זוג אבל אנחנו מסתדרים מעולה בתור ידידים. 

באמת סיימנו את זה יפה (לפחות מבחינתי) והחלטנו להמשיך לדבר למרות שאנחנו לא יחד. בדרך כלל הדברים האלה לא עובדים אבל הינה אתמול דיברנו.

 

כן, זה קצת מבאס לחזור להיות רווקה אבל אני מעדיפה להיות לבד מאשר עם מישהו שאני לא באמת אוהבת רק כדאי להראות לשאר העולם שיש לי חבר. 

והינה עכשיו אני פנוייה להכיר מישהו חדש שהרבה יותר יתאים לי.

 

 

 

ובנימה יותר אופטימית! 

יצאתי לטייל בחיפה ממש לפני הנוביי גוד במושבה הגרמנית, שהייתה פשוט מדהימה וזוהרת מכל האורות של רוח החג.

לקחתי איתי את מייגן והתחלתי לצלם !   

 

 

 

תצומת לב לבחור השוקיסט בצד ימין למעטה

 

 

 

 

 

 

 

לתמונה הבאה אני קוראת ישראל (או קווינז)

 

 

 

 

תמונות שלי עם איילים שממש התלהבתי מהם! (הראשונה ניראת כמו סצנה בסרט )

 

 

 

 

 

 

 

 

טוב, אולי אלו לא התמונות הכי איכותיות בעולם אבל זה השיא שהצלחתי לצלם כשמיליון איש לא נדחפו לי לפריימ\הזיזו אותי\ הפריעו לי ועוד כל זה שיחסית דיי חשוך! 

 

בכל מקרה יש לי עוד תמונות מהזמן האחרון להעלות אבל כבר בפוסט הבא... 

להית'!

 

 

 

 

נכתב על ידי dorian. , 9/1/2015 19:18   בקטגוריות אהבה, קקי, תמונות, חורף, חגים, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)