לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

אם לא שחקנית אז קצינה









*(מעניין מה המשעמות של הקליפ\שיר)*






ועכשיו, אני לא יודעת אם הזכרתי את זה בעבר אבל אני רוצה לצאת לקצונה. הייתי בכנסים והייתי בשבוע בעבר במיונים ראשוניים (ועדות הערכה). 

יש לי כמה סיבות לזה שהייתי רוצה להיות קצינה.

כמובן שהסיבה הראשונה שהיא מעל לכל זה לתרום למדינה, לתת מעצמי ולהקדיש עוד שנה שנתיים או כמה זמן שלא אחתום עליו בכדי לתרום למקום שגדלתי בו. 

הסיבה השנייה היא יכולה להיות קצת אגואיסטית אבל היא בישבילי. קודם, להיות קצין זה תואר שאתה מקבל לכל החיים. גם בגיל מבוגר אחרי שאתה בכלל לא בצבא אתה יכול להגיד לאדם, "אני הייתי קצין" והוא כבר יסתכל עלייך מזווית אחרת. כך שזה יכול לעזור לי בחיים. 

כשהתגייסתי התכנון שלי היה להשתחרר כמה שיותר מהר, לעשות סיבובים בעולם עד גיל 22 ולחזור ללמוד בבית צבי או באיזה שהו בית ספר למשחק ואז בדרך פלא להגיע להבימה, הגשר הקאמרי ואולי גם על הדרך לברודוואי, להיות שחקנית מצליחה ואולי אם יצליח לי גם על הדרך לשחק באיזה סרט קולנוע מפורסם לצד אנג'לינה ג'ולי וצ'אנינג טאטום.

אני לא אומרת שזה לא יכול לקרות.

זה יכול ועוד איך אבל עד שאגיע לזה יקח המון זמן ואני אהיה מתוסכלת וזה להיות בעבודה שלך בלי סוף ולנטוש את כל מה שבצד ובמידה וזה לא מצליח ואף סוכן מפורסם לא גילה אותך אתה צריך להמשיך לחיות מן היד אל הפה כמו רוב האמנים. לכן החלטתי להשאיר את תחום המשחק בתור תחביב לבנתיים.


חשבתי לעצמי, מה יכול לעניין אותי מלבד משחק? המ... להיות אסטרונאוטית. אבל עד שאגיע לחלל אצטרך להתעסק עם הרבה מתמתיקה ואני יהיה הרבה בדיכאון... 

מה עוד? אני אוהבת פשע ולנתח דברים אבל אני לא רוצה להסתבך עם המשטרה... זהו! משטרה ! 

אלך להיות שוטרת. אבל לא מאלו שיושבים במשרד או עושים סיבובים עם הניידת. אלה חוקרת או מנתחת כזאת כמו ב-CSI. 

הולכת לזירת הפשע, מנתחת DNA או בודקת איך הגופה מתה. 

כן, זה ברור לי שזה לא יהיה כמו בטלביזיה ורוב הסיכויים שרוב השנה יהיו לי בעיות פחות מסובכות כמו למצוא מי שהיה הבחור שהשחיט את הרחוש בבניין ההוא ודברים כאלה, אבל עדיין זה מעניין אותי. 

ועכשיו איך זה מתקשר לקצונה? יש מסלול במשטרה שאפשר להגיע לשם ישירות אם היית קצין בצבא. 


וסיבה נוספת היא בגלל שאבא שלי לא הספיק לסיים את בה"ד 1 אז אני אשלים אותו. אני יעשה מה שהוא לא הצליח ורצה. 

כמובן שזה לא אותו הדבר.. הוא היה בחיל השיריון בתפקיד מאוד מסווג, היה מפקד ועשה קורס מכ"ים אבל זה הכי שאני יכולה לעשות.






לפני כמה פוסטים אמרתי שיצאתי לצילומים עם גלוש ולא העלתי עדיין את התמונות. אז בבקשה






גלוש נהנת ממזג האוויר לפני שהתחיל להיות שם קור איימים








קצת ילדותי לעשות כיתוב כזה אבל זרם לתמונה






וזה מאתמול בבוקר שהיה הרבה גשם






באחד מהרגעים הספונטנים שלי הלכתי פשוט לטייל בתל אביב סתם ככה בדרך הביתה. עיכבתי את הההגעה שלי באיזה כמה שעות טובות בגלל זה כי אחר כך גם פספסתי את הרכבת שלי חזרה אבל היה לי זמן איכות כזה עם עצמי למחשבות צילומים ושיט אז בהחלט היה שווה את זה






התלבטתי אם לעלות את התמונה שרואים אותי דיי הרבה זמן, בסופו של דבר עשיתי את זה. אני יודעת שהעלתי לפה בעבר מספיק תמונות שלי ובכל פעם יש לי את הקטע הזה שאני לא בטוחה אם לעשות את זה. זה מרגיש קצת חשוף כזה... אני לא יודעת איך להסביר. 

אך אני עושה את זה כי אחרי הכל אני אוהבת את התמונות האלה וזאת סיבה מספיק לגיטימית לדעתי להעלות אותן.






אגב, קיבלתי השבוע שיחת טלפון מהמפקדת הישירה שלי:


"יש לי שאלה"

"כן"

"כמה את רצית את הקצונה הזאת?"

"מאוד.."

"יופי, כי עברת את המיונים של ראשון"


ייאי!



נכתב על ידי dorian. , 10/1/2015 17:10   בקטגוריות צבא, אופטימי, תמונות, חורף  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)