לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2016

גן החיות


 
אני וספיבי גילינו שאנחנו אוהבים מאוד לעשות יחד דברים בסופשים שלנו שקשורים לחיות. לכן החלטנו יום אחד לנסוע לגן החיות התנכי (מאחר והוא גר קרוב לירושלים וגם חרשתי כבר על הספארי ברמת גן כשהתנדבתי שם) ולצלם את החיות עם מייגן. 
לצערי רק באמצע הביקור הבנתי שכל הזמן הזה שלא הבנתי למה התמונות יוצאות לי לא טוב זה היה בגלל שה- IOS שלי היה גבוהה מידי ולא שמתי לב... 
אז הינה, טעימה קטנה מהטיול הנחמד של אותה השבת.
אך לפני זה חייבת לציין שלצערי מלבד הטעות המטופשת שלי גם השמש לא הייתה בזווית הנכונה וחיות זה אובייקט קשה לצילום כי הן זזות ולא משתפות פעולה.
אבל אני לא הולכת להיות הרקדן שמאשים את הרצפה העקומה, אני יודעת שיש לי עצמי יש הרבה מה לשפר בצילום שלי. 
יאללה תמונות! 
הפלמינגו ניראה עצוב אבל אני רוצה לאמין שהוא סתם עייף
לוטרה- פשוט. חיה. כלכך. חמודה. 
ספיבי האומנותי צילם אותי מחפשת תנינים בנהר. ספויילר- לא היה שם תנינים.
גוזל תוכי מכוער. אבל שהוא יגדל הנוצות שלו ינשרו ויתחלפו לנוצות צבעוניות ויפות והוא יהיה תוכי מהמם.
ברווז שמן. בניגוד לגוזל אני חושבת שהוא ישאר שמן. כניראה גנים, מי יודע.. 
איזו ציפור שהתחברתי אלייה. אין לי מושג למה אבל ממש אהבתי אותה. יש גם תמונות שרואים שאני ממש קרובה אלייה ואנחנו מסתכלות אחת על השנייה, אבל אני לא מעלה אותן.
ציפור - "?what the fuck do you want"

ספיבי האומנותי 2.
וזה סתם שיר שנזכרתי בו המון וניראלי לא שמעתי אותו מאיזה כיתה ז'. הם דווקא אחלה, צריכה לחזור לשמוע אותם.
נכתב על ידי dorian. , 1/4/2016 11:32   בקטגוריות אהבה, תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)