לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כשניפגש בגן עדן


הינה, 5 שנים עברו מאז הפעם האחרונה בה ראיתי אותך. הפעם האחרונה בה דיברנו. ממש לפני שהלכתי לישון.

אני זוכרת את אותו הרגע בו נכנסתי לחדר גמורה מעייפות וראיתי את ציבעי הטלביזיה מהחדר שלך בחושך. התלבטתי אם להכנס להגיד לך לילה טוב, דבר שלא הייתי עושה בדרך כלל, אך באותו היום הייתה לי הרגשה שאני כן צריכה להכנס. פחדתי שזה יהיה מוזר, לכן ויתרתי והלכתי לישון. אם הייתי יכולה לחזור אחורה בזמן, זה הדבר היחידי בחיי שהייתי משנה. הייתי נכנסת לחדר ונפרדת ממך כמו שצריך.

ואם לא היית חושד גם הייתי אומרת לך שאני אוהבת אותך ואתה האבא הכי טוב שבת יכולה לבקש.

 

לפעמים כשאני נזכרת בך אני מנסה לעודד את עצמי בעובדה שכולם מתים בסופו של דבר. גם אני.

וביום שזה יקרה ואגלה שאולי כן קיים לו גן עדן אפגוש אותך שוב.

יש לי כל כך הרבה מה לספר.

מהחוויות של התיכון ועד לאהבה הראשונה שלי, מהשירות הצבאי ועד לגעגועים שלי אלייך.

ואני בטוחה שעד שזה יקרה יצטברו עוד הרבה דברים נוספים שאני רק מחכה לשתף אותך בהם, בית, חתונה, ילדים....

העולם שלנו אכזר ואני יודעת שגם אלייך החיים לא האירו פנים. כשניפגש בגן עדן אתלונן לך על המיסים ועל המדינה ואז ניזכר שאנחנו מלאכים ונצחק על כל זה.

אני זוכרת שבשבוע הפתירה שלך קיבלתי מסמך שאומר שעד גיל 21 אקבל את הפנסייה שצברת.

הסתכלנו על המשכורת שקיבלת בכל 17 השנים בהם עבדת באותו המקום.

ביזיון.

משכורת שביימנו זה כמעט בלתי אפשרי להתקיים איתה.

ועדיין, לא התלוננת אף פעם והחזקת את כל הבית. אמא מעולם לא עזרה לך וגם כשביקשת היא ברחה.

 

כשניפגש בגן עדן אומר תודה על כל מה שעשית למעני מהיום בו נולדתי. על כך שנתת לי השכלה מהידע הרב שלך, חינכת אותי להתנהג כמו שצריך וגוננת עלי. אני מאמינה שעד עכשיו אתה עדיין שומר עלי מלמעלה.

 

אני יצאתי החוצה מהחדר. אני לא מסוגלת להמשיך לתפקד כשאני בוכה ואני ממש לא רוצה לתת הסברים לאנשים מה הסיבה.

יצאתי החוצה, התיישבתי על ספסל וכתבתי את הסיפור הזה. מנגבת את הדמעות, והמדים כבר רטובים.

אקח עוד כמה נשימות לפני שאכנס ואחשוב על דברים נוספים שאספר לך כשניפגש בגן עדן.

נכתב על ידי dorian. , 22/6/2016 09:59   בקטגוריות אהבה, מחשבות, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גן החיות


 
אני וספיבי גילינו שאנחנו אוהבים מאוד לעשות יחד דברים בסופשים שלנו שקשורים לחיות. לכן החלטנו יום אחד לנסוע לגן החיות התנכי (מאחר והוא גר קרוב לירושלים וגם חרשתי כבר על הספארי ברמת גן כשהתנדבתי שם) ולצלם את החיות עם מייגן. 
לצערי רק באמצע הביקור הבנתי שכל הזמן הזה שלא הבנתי למה התמונות יוצאות לי לא טוב זה היה בגלל שה- IOS שלי היה גבוהה מידי ולא שמתי לב... 
אז הינה, טעימה קטנה מהטיול הנחמד של אותה השבת.
אך לפני זה חייבת לציין שלצערי מלבד הטעות המטופשת שלי גם השמש לא הייתה בזווית הנכונה וחיות זה אובייקט קשה לצילום כי הן זזות ולא משתפות פעולה.
אבל אני לא הולכת להיות הרקדן שמאשים את הרצפה העקומה, אני יודעת שיש לי עצמי יש הרבה מה לשפר בצילום שלי. 
יאללה תמונות! 
הפלמינגו ניראה עצוב אבל אני רוצה לאמין שהוא סתם עייף
לוטרה- פשוט. חיה. כלכך. חמודה. 
ספיבי האומנותי צילם אותי מחפשת תנינים בנהר. ספויילר- לא היה שם תנינים.
גוזל תוכי מכוער. אבל שהוא יגדל הנוצות שלו ינשרו ויתחלפו לנוצות צבעוניות ויפות והוא יהיה תוכי מהמם.
ברווז שמן. בניגוד לגוזל אני חושבת שהוא ישאר שמן. כניראה גנים, מי יודע.. 
איזו ציפור שהתחברתי אלייה. אין לי מושג למה אבל ממש אהבתי אותה. יש גם תמונות שרואים שאני ממש קרובה אלייה ואנחנו מסתכלות אחת על השנייה, אבל אני לא מעלה אותן.
ציפור - "?what the fuck do you want"

ספיבי האומנותי 2.
וזה סתם שיר שנזכרתי בו המון וניראלי לא שמעתי אותו מאיזה כיתה ז'. הם דווקא אחלה, צריכה לחזור לשמוע אותם.
נכתב על ידי dorian. , 1/4/2016 11:32   בקטגוריות אהבה, תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום האהבה שמח


*אני לא נוהגת לשתף דברים כל כך אישיים אבל החלטתי כן לפרסם את הפוסט הזה דווקא*

 

 

 

 

השעה מאוחרת.

כבר כמעט 10 בלילה ואני בדרך אל הדירה אחרי אימון. 

מחשבות החלו להתרוצץ לי בראש והייתי פשוט חייבת להתיישב על חומה ולכתוב. 

נגמרה לי הסוללה בטלפון כך שאף אחד לא יציק לי עכשיו.

 

דמעות עומדות לי בגרון, אך לשם שינוי, דמעות טובות. 

ראיתי עכשיו סרט על אהבה. למרות שהמשחק היה מעפן העלילה הייתה חביבה עלי. אמנם קיצ'י, משהו שאני לא אבל זה הזיז לי קצת. 

הדמעות האלה הן לא דמעות של חרדה או לחץ, הן דמעות של ריגוש ושמחה. דמעות שמשתלבות יחד עם חיוך. 

 

יום האהבה הראשון בו יש לי חבר. חשבתי עליו במהלך הצפייה בסרט (נו כמובן סרט קומדיה רומנטית). הבנתי כמה שטוב לי איתו, כמובן שידעתי את זה כבר אבל לא הפנמתי את זה כמו עכשיו. רצתי על ההליכון 40 דקות ואפילו לא שמתי לב איך הזמן טס כי כל כך הייתי מרותקת לסרט. 

פשוט 40 דקות רצתי וחייכתי סתם ככה כמו סתומה. 

 

שבוע שעבר היה שבוע מזעזע מכל מיני בחינות. החלטות גורליות לגבי עתיד קרוב-רחוק ואני צריכה לחליט מה אני עושה. כל האי וודאות הזאת משגעת אותי. 

אבל אז הגיע סוף השבוע... למרות שאסף אותי באמצע כביש הספיק לזרוק חיוך תוך כדי שמזרז אותי להכנס למכונית שהשאיר דלוקה לבדה.

הפתיע אותי בפרחים שהעלו לי חיוך שכבר שחכתי ממנו. 

ובלילה, ללא פיסת בד המפרידה בייננו התקפלתי בין זרועותיו והבטתי לו בעיניים שכבר מתברר הסתכלו עלי זמן מה. והוא מהדק את החיבוק שלו ואוחז בי חזק צמודה אליו.

בזווית העין אני רואה את אותו החיוך מתפרס לרוחב. והוא אמיתי, הוא כל כך אמיתי החיוך הזה. חיוך עם שיניים חשופות שלא מסתיר שום דבר.

שם הבנתי. לא אכפת לי מכל המחשבות של השבוע שעבר והציפו לי את המוח. הכל היה רגוע ושליו. לא היה לחץ בחזה והדופק נרגע. הזמן לפתע לא טס ותקתוקי השעון לא הדהדו לי בראש. כל רגש שמזכיר שנאה וכעס נכחד מן העולם. 

 

זאת ההרגשה הכי טובה שקיימת.

 

נכתב על ידי dorian. , 16/2/2016 12:09   בקטגוריות אהבה, מחשבות, חורף, צבא, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)