לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ממעמקים


מחשבות והרהורים על סיבות לקום בבוקר, על ילדות, על ביחד ולבד וחיים של גדולים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בני 16? אל תחכו!


בת 16. אני יודעת שאני עוד אשנה את העולם. יש לי כח לעשות הכל. בת 32. נעלמתי עם השנים ויחד איתי נעלם דור שלם.. אני קוראת אתכם, הנוער של הבלוגים, ורואה את אותה אני שהייתי אז, בדיוק. אל תחכו כדי לגדול ולעשות משהו, כי זה פשוט יעבור לכם. מוקדש באהבה לכל בני הנוער. לקטע המלא...
נכתב על ידי מדברת מהבטן , 12/11/2011 22:42   בקטגוריות על אגו וחיות אחרות, ביקורת, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של S & T ב-16/7/2012 14:05
 



אני לא אוהבת לחכות (או: איך התחלתי לבשל שעועית אדומה?)


אני מדברת איתה ומבינה שאני בודדה. אני מדברת איתה ומבינה שאני מחכה שמישהו יקח אחריות על החיים שלי, ויגיד לי איך ומה לעשות. שיחברו אותי למכונה ההיא מהמטריקס ששותלת בי את הידע והמיומנות, כי הרי הכל זה בסופו של דבר קשרים במח. אני רוצה את הפרי מבלי להתאמץ ולקטוף אותו. אני רוצה את הפרס הראשון בלי לרוץ בתחרות.לקטע המלא...
נכתב על ידי מדברת מהבטן , 30/8/2011 23:01   בקטגוריות על אגו וחיות אחרות, ביקורת, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירול ב-1/9/2011 17:26
 



Avatarכינוי:  מדברת מהבטן

בת: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למדברת מהבטן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מדברת מהבטן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)