לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Bar's Blog :D


Same shit , just different day.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

בנים ... בנות בואו נהרוג אותם !!!


קרה לכן פעם שחבר שלכם עיצבן אותכן כל כך , שעוד שנייה העפתן עליו פד ? רציתן לתלוש את הדבר הקטן הזה שבין הרגליים שלו ? אבל לא עשיתן את זה כי אנחנו עדינות ומנומסות , וחיכתם שהוא יגיע לבית ? 

הנה מידע לבנים למה שהולך לחכות להם בית , ואיך נמנעים מכך. 

האעא .. יאללה התחלנו ביצ'ס :

1. רקדת עם בחורה אחרת והשארת את חברה שלך בצד .. עם עוד חברה שלה ? וואה וואה חמודי. אני אגיד את זה ברוגע ................ הלך עלייך. צלצל לקברן !!!!!! תגיע לבית ואל תתפלא למה אתה שומע את המילים : " לך תיזדיין , למה רקדת איתה ?!?! מה אתה כבר לא אוהב אותי , מה אני עושה איתך בכלל או הכי גרוע - יו סאן אוף א ביצ' לך לישון במלונה של הכלב שאין לך. ( ואם ישלך ...... תדאג שהכלב לא אכל שום דבר לפני , יש להם גזים בלילות !!! ) בקיצור , אני ממש מציעה לך לא לעשות זאת. זאת חברה שלך .... אתה אמור לרקוד איתה.לא אם איזה בלונדה עם ציצים גדולים ועיינים כחולות בחזייה ובתחתון. טוב אולי כן כדי לך .. טוב לא לא כדי לך יש לך חברה !!!!!!! טוב תמיד אפשר להתקשר לבלונדה .................... ;)

2. חברה שלך ראתה תמונה שלך עם בחורה ? קודמת כל תירגע ועל תנסה להסביר. זה ממש ממש מעצבן החרא הזה. תירגע , תגיד לך שאתה אוהב אותה( את החברה לא את הברונטית !!!!!!!!!!!!! )  תביייייייייייא לה חיבוקי גדוול ותעעשה לך מסאז' ברגליים , ובגב .. ותקנה לה מתנות. זה בטוח יעזור. 
אבל אם נגיד ולא זכית בלוטו ? תמיד אפשר לעשות את המעשה הנכון ולמחוק את התמונה.

3. ילדה כתבת לך על הקיר ? חחחחחחחחחחחחחחחח בחור הנה התחילה מלחמת עולם שלישית !!!!! א' כנס למקלט וסגור את הדלת , לפניש המחבלת תבוא ותפוצץ לך ת'פנים. או לפחות זה מה שאני הייתי עושה לך (:
קח מהר את הפלאפון כנס לאינטרנט , ומחק את הפרסום , כן אנחנו יודעים שהיא כוסית אבל מה לעשות אתה אוהב את הביצים שלך , לא !?!?! מהר.
טוב עכשיו פתח את הדלת בעדינות רבה ובשקט. עכשיו תצא. הא היא עומדת שם עם גרזן ? עזוב תחזור , תצא שבוע הבא ........... 

4.נתת לחברה שלך הרגשה שאכפת לך יותר מחברים שלך מאשר ממנה ? בונאה .. שתגיע לבית מחכה לך כזאת חפירה.
חתיכת אידיוט , זאת טעות בית סוהר הדבר הזה. בסוף את תמצא את עצמך יושן בסלון בגלל דברים כאלה , ראה הוזהרת.

בקיצור , אתה תצטרך את ה- " יפשלי חיימשלי , אני אוהב אותך ורק אותך , לא אכפת לי מחברים וכדורגל , אכפת לי ממך."
אם היא מאמינה לבולשיט .. אתה מלך. אם לא ............ תכין ת'ספה מעכשיו.



אתם תודו לי בסוף בנים !!!!!!! (:



 

נכתב על ידי , 30/3/2012 09:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

גיל: 26

Skype:  bar_hen_1998 

תמונה




451
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBarHen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BarHen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)