לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Well some say I'm lazy, and others say that's just me, some say I'm crazy, I guess I'll always be. but it's been such a long time since I knew right from wrong, it's all the means to an end. I, I keep it movin' along


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

"... כמועמוד עשן תיעלם בתוך החדר, משהו בך יאמר לך: המשך בדרכך..."



ממש, אבל ממש קשה לי לשבת על התחת וללמוד, עם הריטלין והכל, אין לי מושג מה הישתנה אבל עד לפני יומיים - שלושה עוד היה אפשר להגיד שאני מצליח לעשות את זה כמו שצריך.
היום יש סוג של מבחן בקורס ובעקבות מבחן זה היה לי אתמול יום חופש בעבודה (חלק מהתנאים במשרת סטודנט), אני אתמול שהיתי מחוץ לחדר אולי שלוש שעות במהלך כל היום כדי שיהיו לי כמה שפחות תרוצים לא להתעסק עם הלימודים, נחשו מה- זה לא כל כך עזר... אולי סה"כ של שעתיים ממש ישבתי ולמדתי, מצד אחד לפחות זה, מצד שני זה מגעיל ומזעזע אותי איך אני יכל לשרוף לעצמי ככה זמן ולדפוק את הדבר היחיד שאני "מתעל" אליו עכשיו את כל האנרגיות שלי...
אבל היו יום חדש,  יש עוד יותר משלוש שעות עד שאני צריך לצאת לכיוון ת"א ואת כל כולן אני הולך להשקיע בלימודים! (אחרת אני הולך להתחיל להוריד לעצמי אצבע על כל שעה מבובזת, אולי ככה אני יתאפס,איך כותבים את המילה הזו???!!!)

כשמישהו סוחב איתו את אותו אופי בדיוק ואת אותם התגובות הצפויות כל אותן שנים שאתה מכיר אותו, לטוב ולרע, זה גורם לך ממש להרהר כשהוא יוצא קקי של איש, וזה לא שזה לא קרה קודם, פשוט ידעת להגיד כשזה יבוא וידעת איך זה הולך להיגמר ואחרי זה ידעת להתכונן לפעם הבאה ומהולך לבוא לפניה, אבל כשאין שום סיבה נראת לעין ... שיהיה fuck'em all לא בקטע רע, פשוט אין לי זמן וכוח לזה עכשיו, אם מישהו חושב שהצלחתי לפגוע בו הוא מוזמן פשוט לספר לי על זה, אף פעם לא הייתי בקע של משחקים מפגרים של ילדים קטנים ועכשיו , כמו שכבר אמרתי, ממש אין לי זמן לזה
*(אין שום קשר לפוסט הקודם, ההוא סתם היה משפט משעשע שנתתקלתי בו, והפסקה הנוכחית כתובה בזכר אבל תוסיפו בדימיונכם את ה"/" עם ה"י" וה"ה" איפה שצריך.)

טוב, lets rap it up , הכותרת לקוח מ"שיר נבואי קוסמי עליז" גם שיר מעולה, גם יוני רכטר גאון, גם כוורת וגם מדהים כמה שאני מוצא בו סימבוליות למה שקורה אצלי עכשיו (למרות שזה שיר שתמיד קל לעשות את זה איתו)

כמו עמוד ענן כך תלך לפני העדר
תבין הכל, תדע, לא תאמר מילה אחת
כמו עמוד עשן תיעלם בתוך החדר
משהו בך יאמר לך: המשך בדרכך

כמו שביל החלב שחוצה את השמים
אתה הולך ישר, לא שם לב לכוכבים
שזוהרים כדי לסנוור את העיניים
משהו בך יאמר לך: המשך בדרכך

הו, לך ישר
לך לבד, אל תפחד
הו הו הו, אל תכעס
לך תמים, לך אחד

כמו אווז הבר שחולף בשמי הערב
הוא טס בראש החץ, לא נרתע מן המרחק
והאינסטינקט מראה ובורא לו את הדרך
משהו בך יאמר לך: המשך בדרכך, כן

כמו בריז'יט ברדו שתפסה כבר את העסק
השאירה מאחור את הטוב ואת הרע
ועל העניינים היא צופה מן המרפסת
משהו בך יאמר לך: הפסק

בלי להתכוון תן לעצמך ללכת
כל החישובים ייגמרו מאליהם
כמו העץ שקם לתחייה מן השלכת
משהו בך יאמר לך: המשך

לך ישר
לך לבד, אל תפחד
הו הו הו, אל תכעס
לך תמים, לך אחד
נכתב על ידי Wayne Campbell , 26/3/2009 11:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Wayne Campbell

בן: 37



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWayne Campbell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wayne Campbell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)