לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Well some say I'm lazy, and others say that's just me, some say I'm crazy, I guess I'll always be. but it's been such a long time since I knew right from wrong, it's all the means to an end. I, I keep it movin' along


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

The things I have seeN


אני חובב מופעים, ואני לא זוכר שנה אחת רצופה בחיי שבה לא הלכתי למופע כזה או אחר, אני גם מתאר לעצמי שאת חלקם אני לא זוכר, אז לפני שעוד דברים יתמוגגו מזכרוני החלטתי לעשות רשימה של כל המופעים שזכור לי שהייתי בהם בסדר ששואף לכרונולוגיה והנה הוא לפני:





פצפונת ואנטון

ג'וליאן שגר - על גג של קניון השרון

עוץ לי גוץ לי - עם אריק לביא

דץ ודצה בבית שמש

דיסני על הקרח, אם אני לא טועה ביד אליהו

הקוסם - עם אריק לביא

צלילי המוזיקה - חני נחמיאס

באפלו ביל - יורו דיסני

כנר על הגג - עם חיים טופול

לורד אוף טה דאנס - דיסני וורלד

קאטס - ברודוואי

סיפור הפרברים - נראה לי הבימה

מלך סיאם - אלי יאצפן

יהודים + אביב גפן - אי שם על חוף פולג באחד  מימי העצמאות

שייגעצ' - אין לי מושג כמה פעמים הייתי בהופעות שלהם ובראיה לאחרו בדיוק למקרה כזה שמור המשפט  - היה טוב וטוב שהיה.

סאבלימינאל, אינפקטד מאשרום והיהודים -באיזה יום עצמאות

מוניקה סקס  - איזה יום עצמאות

משרתם של שני אדונים - חטיבה או תיכון

מוניקה סקס - בארבי

מרי לו - תיכון

יהלי סובול במופע אינטימי - מועדון תמונע

פישיבום - מועדון תמונע

פישיבום - סאבליים

סקורפיונס!!! (7.7.2005) - בלומפילד

משינה - מופע פתיחת סיבוב רומנטיקה עתידנית

גידי גוב - באיזה יום עצמאות

פישיבום - קוקה קולה וויליג' - חיפה

רד בנד - סאבליים

החברים של נטשה+כנסיית השכל - בעיר הבירה ביפו

מופע הארנבות של ד"ר קספר - ב"בית הכחול", ביתן 24 בנמל ת"א-יפו (למה אני זוכר את הפרטים האלה?!)

חמי רודנר - אורנוס

שלום חנוך - חיות לילה (בארבי)

גידי, דני וחברים (כוורת!) - מבצר שוני

מאדלן - לגאנסקי

ירמי קפלן - אורנוס

מאור כהן ופיטר רוט - אורנוס

מאדלן - לה פצ'נגה

דן תורן - אורנוס

מופע עשור למותו של מאיר אריאל, שכלל את פאקינג תמוז!!!!! - קיסריה

חמי רודנר - אורנוס

גידי גוב - אמפי תאטרון, נתניה

אלמה מאהלר - הצגה חלוצית מסוגה שכתב יהושוע סובול (הוא משלנו!!) והצליחה בכל העולם, אני ראיתי אותה בכלא הבריטי הישן בי-ם

הפיל הכחול + להקה שעשתה אחלה קבארים + ברי סחרוף לשיר אחד - עיר הבירה חיפה

let it beer - מועדון תאטרון

גידי גוב - אירוע חברה של גיא

ברי סחרוף - בארבי

מיכל שפירא - קברטירוף. - שבלול, נמל ת"א

AC/DC +accept+boon - הנובר, גרמניה 25.5.2010

SCORPIONS + edguy - ברלין,גרמניה 29.5.2010

חמי רודנר וירמי קפלן - מופע רחוב בהרצליה 5.6.2010

מופע הארנבות+דניאל סלומון+אברהם טל+ירמי קפלן+היהודים+ ברי סחרוף ורמי פורטיס - מופע התרמה מצילים את יעל, הנגר11' 12.6.2010

גידי גוב -מופע זריחה, חוף הצוק, "לילה לבן" ת"א 2.7.10

IRON MAIDEN!!!!! - לימה, פרו 23.3.2011

מופע הארנבות של ד"ר קספר (עשו בעיקר קברים לתמוז) - ערים פסט כפר סבא 2011

ברי סחרוף+אברהם טל+618+היהודים - שלולית החורף נתניה, יום העצמאות 9.5.2011

טל פרידמן והחתולים השמנים - לגנסקי בר, נתניה 26.5.2011





זה מה שאני זוכר עכשיו, אני דיי בטוח שהסדר לא לגמרה נכון, ואני גם באותה מידה בטוח ששכחתי איזה דבר או שניים (או יותר).

יש מבחינתי 3 מטרות עיקריות לרשימה הזאת: לזכור - כי בזה אני בדר"כ לא טוב. להעריך - כי אני יודע שרוב האנשים לא זוכים לכזה הספק. ולהאריך - כי יש עוד כ"כ הרבה שאני רוצה לראות!
נכתב על ידי Wayne Campbell , 16/2/2010 13:10   בקטגוריות ההנאות הקטנות שבחיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Wayne Campbell

בן: 37



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWayne Campbell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wayne Campbell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)