לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Well some say I'm lazy, and others say that's just me, some say I'm crazy, I guess I'll always be. but it's been such a long time since I knew right from wrong, it's all the means to an end. I, I keep it movin' along


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

לפסטפסט פוסט חדש?


או לא לפסטפסט פוסט חדש?

זאת השאלה!

 

העיניין הוא כזה, יש לי המון על מה לכתוב, וכמעט פעם ביום, אם לא יותר, עולה לי רעיון חדש... אבל אין לי חשק, וגם לא בא לי לאכזב את קוראי וגם אני כן נהנה מכתיבה מוצלחת וגם אין לי באמת זמן כי תקופת מבחנים וכל זה...

לא יודע, אני אדם דיי החלטי, ואני דיי זורם עם החשק שלי כשהוא בא\הולך. העיניין הוא שאני מודע לזה שבחודש + האחרון נוספו כמה קוראות\ים, וזה לא עיניין שלא בא לי לאכזב, יותר בכיוון של "לשמור" את מי שקורא\ת כאן "בסביבה" כדי שכשיהיה לי באמת מה להוציא או שאני באמת ארצה לקבל דעה מהקהילה כאן, יהיה ממי... לא יודע... מוזר... יצאתי ברור?... אני שונא פוסטים סתומים...ho well...

 

 

 

 

Well you're in your little room
and you're working on something good
but if it's really good
you're gonna need a bigger room
and when you're in the bigger room
you might not know what to do
you might have to think of
how you got started 
sitting in your little room

 

DFTBA!!!
חיובי
נכתב על ידי Wayne Campbell , 28/1/2013 15:27   בקטגוריות ביני לבין עצמי, חברים, לימודים, מוזיקה, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Wayne Campbell

בן: 37



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWayne Campbell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wayne Campbell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)