לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Well some say I'm lazy, and others say that's just me, some say I'm crazy, I guess I'll always be. but it's been such a long time since I knew right from wrong, it's all the means to an end. I, I keep it movin' along


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

The future is bulletproof


 

אם כשהייתי בן 15 היו אומרים לי שעד גיל 26 ...

תהיה לי בגרות מלאה (ועוד בביוטכנולוגיה)

יהיה לי ציון של 681 בפסיכומטרי

אני יהיה אחרי שני טיולים של שלושה חודשים כל אחד, שבהם אני: אעבוד בתור נגר בדנמרק, אטפס על האלפים בשוויץ, אכיר כ"כ הרבה אנשים, אראה את האמזונס, אטפס על הר בגובה 6088 מ', אהיה בגלאפגוס, אראה דולפינים ורודים ועוד ועוד ועוד..

אעשן סיגריות לתקופות

אעשן סמים בכמויות לתקופות אחרות

תהיה לי תקופה של יותר מ3 שנים רצוף שבה בקושי אעבור את ה90 קילו (וחלק מהזמן הרבה פחות)

אוכל כזה מגוון של בע"ח

אלמד הנדסת חומרים

אנהג על משאית

אגור בי-ם

יהיו לי שתי אהבות אמיתיות בעברי ואחת בהתהוות

יבגדו בי

אני אצליח לא לבגוד, גם בסיטואציות הכי קיצוניות

אין ספור (וזה באמת בעיקר כי הזיכרון שלי גרוע אז אני לא מצליח לזכור) סטוצים וכמה יזיזות

יהיו לי כ"כ הרבה חברים, יותר חשוב - יהיו לי חברים כ"כ טובים

אני אתחיל תהליך של הקמת עסק משלי עם שותפים מרחבי העולם

אראה כ"כ הרבה הופעות, בניהן סקורפיונס, איי סי די סי ואיירון מיידן

יהיה לי בלוג שיחזיק כ"כ הרבה זמן

.

.

.

לא הייתי מאמין, באמת שלא.

 

עוד שבועיים וקצת אני בן 26...

 

 

Look alive sunshine

 

109 in the sky, but the pigs wont quit
 You are here with me, Dr. DeathDefying
 I'll be your surgeon, your proctor, your helicopter.
 Pumpin' Out the medic sounds to keep you alive.
 A system failure for the masses, Anti-matter for the master plan!
 Louder than god's revolver and twice as shiny 
 This one's for all you rock 'n' roller's!
 All you crash queens and motor babies...Listen up!
 The future is bulletproof, The aftermath is secondary, It's time to do it now and do it loud!
 Kill joys, make some noise!
n

 

DFTBA!!!

 

 

נכתב על ידי Wayne Campbell , 11/4/2013 15:56   בקטגוריות ביני לבין עצמי, אוכל, ההנאות הקטנות שבחיים, לימודים, חברים, מוזיקה, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Wayne Campbell

בן: 37



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWayne Campbell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wayne Campbell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)