לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקרנות זו לא מילה גסה


עצמאות,חירות...

כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2018    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2018

איכות היא דו משמעית


מהי איכות?

האם היא תכונה שיש לאדם? האם ניתן ללמוד להפוך להיות אנשים איכותיים? לסגל לעצמנו תכונות איכותיות?או שאיכות טבועה בנו?

למה איכות היא דו משמעית?

האם אדם ששומע מוזיקה קלאסית, רוק ישראלי, טבעוני, חילוני, שמאלני, חוצה בירוק, לבוש בגדים טרנדיים, מתנדב בעמותה, למד בבויאר, היה ב-8200, הוא אדם איכותי?

מה קורה כאשר איכותיות מתנגשות?

מה אם קבוצה מסוימת תופסת אחרת איכות?

האם אני איכותית אם אני מקשיבה ללא עוררין להורים, אין לי חבר כי אני שומרת על עצמי לחתונה, לא יוצאת לברים, משדרת רצינות, לומדת במוסד טוב?

אני לא יכולה להיות שניהם.

בחרתי כבר לפני שנים להיות בראשון, אחרי שגם שנים הייתי בשני.

איכשהו אני לא נופלת באמת לאף קטגוריה.

אני לא ישראלית מידי ולא גיאורגית מספיק.

מי אני?

בזהות של מי אני מחזיקה?

הזהויות התרבותיות שלי מתנגשות... והן דורסות את קיומה של האחרת.

ישראל היא מדינה אוהבת עלייה אך שונאת עולים.

אנחנו שונים מכם, אין ספק, אבל זה לא אומר שאני לא מספיק טובה בגלל זה.

לא משנה כמה פעמים אקבל דחייה, ויגידו לי שאני לא מספיק טובה זה רק מצית בי להבה גדולה יותר להוכיח לכם שזה לא נכון.

יש לכם יותר משאבים ממני, חומריים ומנטליים... אבל אין לכם את האש שלי.

אתם יכולים לקחת לי הכל, חוץ מהבעירה הפנימית שיום אחד תביא אותי רחוק. ואז אתם תזכרו בי, שלא האמנתם בי בכלל, בכלום... ותבינו שטעיתם. גם אתם הישראלים וגם את הגיאורגים.

שניכם לא האמנתם בי.

אז אני תלושה... ומבודדת בתוך עצמי עם הלהבה שלי. רק איתה אני מסתדרת, רק זכותה אני ממשיכה הלאה.

נכתב על ידי , 6/6/2018 23:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,967
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא סקרנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא סקרנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)