לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחרי! או שלא.


הרהורים, מחשבות וסיפורים דולקים במוחי. קדימה, להסתער!

Avatarכינוי: 

בן: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2014

הבנה לקויה


אני מחזיק את עצמי. מחזיק חזק חזק, לא ליפול, לא להסתכל הצידה, אני מחזיק את עצמי מלא לשלוח אלייך הודעה ולא להתקשר אלייך, לא לחלוק איתך רגשות, לא להגיד שאני מתגעגע. והרי זה מאוד קשה, היינו לא שנה ולא שנתיים יחד. וגם נפרדנו, לא בגלל כעס, לא בגלל שלא הסתדרנו, לא בגלל ריב. נפרדנו בזכות הרצון שלך להגשמת חלומות ומשאלות. אני שדחפתי אותך לזה כל הזמן, עכשיו מרגיש נזרק בצד. 

 

זה כואב לאהוב, זה כואב לאהוב ולא לקבל חזרה. בעוד אני מזקק ומבשל אהבה גם בעודך שם, אך יודע שככל הנראה לא אקבל חזרה. אני רוצה להיות איתך, אני רוצה לישון ולקום איתך בבוקר שוב. את לא רואה את זה קורה כרגע, ואני מבין אותך. 

 

אני מתגעגע למגע שלך. אני מתגעגע לסקס שלנו. אני רוצה להעביר את היד שלי על ראשך, להסתכל לך בעיניים ולנשק אותך. אני רוצה להרגיש שוב אהוב ללא גבולות. אני רוצה ללטף לך את הגוף, ללטף את הטוסיק המתוק שלך. אני רוצה לשלוח אליך ידיים שם למטה ולשחק, כמה אהבת שאני משחק.

 

אני אוהב אותך, אני לא רוצה לוותר עלייך. עד הפעם הבאה שאנסה שוב להחזיק ידיים, אמשיך לפנטז. מגיע לך את זה.עצוב

נכתב על ידי , 2/9/2014 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנונימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנונימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)