לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על החיים שלי .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

חשבתי להעלות תמונוות


חשבתי להעלות תמונוות ..

כאילו תכלס מה אכפת לי שיראו מי כותבת את הבלוג ומה אני מרגישה ?

חח עבר עלי חרא הצום , אחותי הגדולה שכחה שוקולד ליד השידה שלי וזה היה עינויי ,

ישנתי גם לידה והיא כול הזמן לקחה לי את השמיכה -.-
אבל חוץ מזה הצום היה סבבה , רק שיום הכיפור היה ממש לאט ..

מחרר אני חוגגת יומולדת , כאילו היה לי ב23 ל9 , אבל עד שנזכרתי לחגוג עם חברים .. ^^

שיהיה לנוווווו חופש מדהייים אז , בעוד שבועיים חוזרים לבצפר , אבל עם כול העבודות שלייייי למי יהיה זמן לצאת ?

חופש נעים (:

 

 

נכתב על ידי dovshanit6 , 8/10/2011 23:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  dovshanit6

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdovshanit6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dovshanit6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)