לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Endless.



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015

אינסומניה.


לילה שני בבית, לילה שני של שינה דפוקה.

אתמול לא הצלחתי להירדם, למרות שלילה לפני ישנתי שעתיים בבסיס אחרי משמרת לילה והייתי ערה מ4 בבוקר.

אחרי מאמצים ארוכים הצלחתי להרדם אתמול ב3 לפנות בוקר, רק הבעיה שלא הצלחתי לקום למחרת וחצי מהיום ביליתי במיטה.

והיום? 

באמת שניסיתי...

נכנסתי למיטה בסביבות 12, כיביתי את האור, עצמתי עיניים...וזה לא בא.

עבר עליי יום מוזר, ברגע של עצבים על השיער שלי כי חם לי ושום גומייה לא מחזיקה את הרעמה שלי, עשיתי קוקו וגזרתי הכל.

עד הכתפיים.

ואני לא יודעת אם אני אוהבת את זה, אבל לפחות לא חם..

 

אבל נחזור לשינה, יצאתי מהמיטה לפני עשר דקות, לקחתי דר פפר מהמקרר והתיישבתי מול הבלוג הכל כך לא יעיל שלי.

למה אני כותבת פה בכלל? 

לפעמים יש לי דחף מוזר לכתוב פה ולפעמים אני שוכחת מהמקום לחודשים ארוכים..

 

אני מתלבטת אם להישאר ערה או לא.

לאמא שלי יש יומולדת מחר, או יותר נכון היום, והחלטתי לקום ב6 וחצי בבוקר להכין לה ארוחת בוקר ולתלות בלונים לפני שהיא מתעוררת ב7 לשלוח את האחים שלי לבית ספר.

אז יש לי עוד 3 וחצי שעות לישון... יש טעם לישון את כל זה או שעדיף לחיות מחר על קפה ודר פפר?

נראלי שאני אשאר ערה.

 

 

זה הפוסט הכי דבילי שכתבתי אי פעם.

 

 

ג'ולס.

נכתב על ידי , 18/6/2015 02:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ולס ב-18/6/2015 16:16
 



Overwhelming


אני מרגישה לאחרונה שאחרי כל רגע של משבר עוברת לי פתאום מחשבה בראש "למה את לא הולכת לכתוב על זה איפשהו?" .


והאמת לפעמים אני באמת הולכת לכתוב על זה, אבל רוב הזמן אני נותנת לעצמי תשובה של "נעע, גם ככה זה תמיד אותן הבעיות".


 


לשמחתי יום שלישי בבוקר ואני עדיין בבית, מה שנקרא "עקצתי את המערכת". ואני חוזרת בערב לבסיס סך הכל עד רביעי בבוקר שבוע הבא אבל אני מרגישה שאני חוזרת ליותר. 


סיימתי לא מזמן 21 בבסיס ואין לי מושג איך עברתי אותו בלי למות קצת בדרך, אבל מסתבר שמשמרות לילה באמת מעבירות את הימים מהר.


לאחרונה אני מרגישה קצת.. לא יודעת איך אומרים את המילה בעברית.. overwhelming ? 


אני לא יודעת למה, זאת ההרגשה.


אני נכנסת למין דכאונות קטנים, אין לי כל כך חשק לעשות דברים למרות שאני די גורמת לעצמי בכוח לעשות דברים כדי לא לבזבז ימי בית.


אני צריכה להשתחרר.


כן אני צריכה להשתחרר כבר, לעשות עם עצמי משהו.


התירוץ שלי להכל זה "לע, גם ככה אני חוזרת לבסיס עוד מעט אין טעם לעשות את זה".


 


אני צריכה שמחת חיים.


 


 


 


ג'ולס.






09:37-

למה אני מרגישה כל כך ריקנית?!

נכתב על ידי , 9/6/2015 08:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ולס ב-18/6/2015 04:17
 





14,559

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ולס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ולס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)