לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hey, welcome to my world



כינוי:  her*

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

נמאס לי ממנו


נמאס לי ממנו, עד שיש לי מצב רוח השם שלו חייב להופיע בצאט בצד ולהרוס הכל.. יום אחד הוא שולח לי הודעה ואומר שהוא אוהב אותי ויום אחרי הוא מייבש אותי וביום שאחרי זה הוא בכלל לא שולח.. 

נמאס לי פעם להרגיש שאנחנו ידידים פעם להרגיש שאנחנו יותר מידידים ופעם להרגיש שאנחנו זרים, 

הוא יודע תמיד מה להגיד לי כדי לגרום לי להרגיש טוב יותר וטוב עם עצמי אבל גם תמיד יודע מה להגיד לי כדי להרוס אותי ולשבור אותי. 

שנינו יודעים שהנשיקה הזאת הייתה טעות ושנינו אמרנו את זה. איך מוחקים אותה מהזכרון??

הלוואי שזה לא היה קורה.. 

אני כל כך שונאת אותו ונמאס לי ממנו, אין לי כוח לזה יותר. 

והקטע הוא שאני לא באמת יכולה לספר למישהו מה באמת היה שם כי.. אוף זה כל כך מסובך 

הלוואי ולא היינו מכירים. 

נכתב על ידי her* , 1/8/2012 19:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,046

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לher* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על her* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)