לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The seaweed is always greener, in somebody elses lake .


גאיה . הילדה המיקרוסקופית .

Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

דת שלטון וגזענות


 כולם פה גזענים נורא .

"כולם"

גם אני עושה הכללות .

רוב הילדים בבית הספר שלי ידקרו אותי אם ידעו שאני חוגגת כריסמס .

נולדתי למשפחה רוסייה .

אז ירביצו לי וידקרו אותי וירצחו אותי כי אני חוגגת חג נוצרי .

רק חג

רק חג

רק פאקינג חג של הדת שלי .

אפילו לא מאמינה בישו .

זוהי רק מסורת .

מה זו דת ?

שליטה .

הכל דת .

הרצון לשליטה הוא טבעי .

אבל יש הגזמות .

המון הגזמות .

 

שליטה פלוס -

זוהי שליטה טובה . שליטה עצמית , יכולת להגדיר את הגבולות לעצמך , לדעת מתי אסור

ואיפה הגזמת ומתי , והאם צריך להתנצל .

 

שליטה מינוס -

הרצון לשלוט באחרים , שהכל יהיה תלוי בך , היטלר הוא דוגמא טובה .

אין שליטה מינוס שתיתממש ולא תיגמר באסון .

 

שליטה פלוס מינוס -

הרצון שמישהו אחר ישלוט ובך וישמור עליך מכל רע אם תזכור להתפלל מידיי פעם .

 

הכל שליטה וכל דת תתחבר לשליטה בסופו של דבר .

 

אמונה אמיתית , ובעלת זכויות שוות , היא מדהימה .

היכולת למצוא לך את האופן והצורה הדתית שלך היא יכולת נהדרת כל עוד אינה פוגעת באחרים .

 

כל דת יכולה לזרוע הרס אם לא נאמנים לה כראוי .

אבל בעולם שלנו אין ראוי .

אנשים נרצחים על רקע "לאומני" .

הכל דת .

הכל הכל דת .

 

עד מתי ?

 

[הפוסט לא נכתב בכוונה לפגוע באף אחד , זה רק מעין פורקן שכזה .]

 

"אם אתם מצפים שמשהו טוב יקרה לכם בחיים קיימו את המצוות , תתפללו , ותתלבשו צנוע "

כך אמרה המורה לתנ"ך בזמן שלבשה מיני וגופייה שכל הבנים מריירים בגללה , בהנחה שכולנו חרידים .

נכתב על ידי , 17/11/2011 15:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





383

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגאיה בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גאיה בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)