לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  G Spot

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

סיפור 2: סקס לוהט בבריכה


 
נכתב על ידי G Spot , 20/10/2011 21:50  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור 2: סקס לוהט בבריכה


אני דניאל, בת 25 מתל-אביב. זה היה לפני כחצי שנה. היה לי יום חופשי מהעבודה והחלטתי לנצל אותו בבריכה בקאנטרי קלאב. זה היה יום שלישי, ככה שלא היו הרבה אנשים (בד"כ מלא בסופי שבוע, אבל לא באמצע שבוע) רק אני, שתי נשים מבוגרות, חמישה צעירים והמציל. הקאנטרי-קלאב יפהפה. בד"כ לא הייתי יכולה להרשות לעצמי לממן מנוי, עכשיו כשאני כבר לא גרה עם ההורים ברמת-אביב, אבל הם משלמים לי עליו. המקום מאוד מושקע, מטופח ונקי. 

 

הורדתי לבגד ים וקפצתי לבריכה. שחיתי לאט ונהניתי. שמתי לב שהמציל מסתכל עליי לא מעט והוא היה מאוד חתיך אז די נהניתי מזה. חזרתי להתיישב על מיטת השיזוף, ענדתי את משקפי השמש וניסיתי למרוח על עצמי את שמן השיזוף. אחד הצעירים שהיה בבריכה בא אליי והציע למרוח אותי. "בשמחה" עניתי. הוא מרח את שמן השיזוף באיטיות על הגב שלי והרגשתי את הידיים הנעימות, הרכות והחסונות שלו. זה מאוד חירמן אותי. הודיתי לו ונשכבתי על המיטה כדי להשתזף. הוא נשכב במיטה שלידי ובהה בי. יותר נכון, בשדיים שלי. בזמן שהוא בהה אני שקעתי במחשבות שלי על סקס איתו, מה הוא יעשה לי עם הידיים האלה.. עבר הזמן והבריכה עמדה להיסגר. כולם הלכו הביתה והוא עוד נשאר שם, בטח קיווה לקבל את המספר שלי או משהו.. המציל התקרב אלינו ואמר שהוא צריך לסגור אז כדאי שנצא. "אבל עדיין לא הספקתי להתקלח, רק תן לי כמה דקות להיכנס למקלחות ונלך, בסדר?" אמרתי בטון סקסי. "אני מצטער, אני חייב לסגור פה" הוא התעקש. החלטתי שכדאי לנצל את המצב-רוח החרמן שלי ואת שני החרמנים שלצידי ואם יש דרך לגרום לו לתת לי להתקלח.. "יודע מה? יש לי רעיון יותר טוב, אולי תבואו שניכם לעזור לי להתקלח?" אמרתי וכבר התקדמתי לכיוון המקלחות. הם היו קצת המומים והלכו אחריי. 

 

פתחתי את זרם המים ונתתי למים לשטוף את כולי. לא סגרתי את דלת המקלחת ושניהם עוד היו מחוץ למקלחת, מבולבלים. "אם אתם לא רוצים לבוא לעזור לי אני מבינה, אבל חבל, המים כל כך נעימים ואני לא מצליחה לפתוח את חזיית בגד הים שלי".. הצעיר אמר "אני מצטער.. שלישיות כשיש עוד גבר זה לא ממש הקטע שלי" והלך. חבל, זין אחד פחות.. המציל נכנס פנימה "יופי, יותר ממך בשבילי". הוא התקרב אליי והתחיל לנשק אותי, בהתחלה ברכות, השפתיים שלו ליטפו את שלי. לאט לאט הנשיקה הפכה להיות קצת יותר אגרסיבית והרגשתי את הלשון החמה שלו סביב שלי, בו זמנית הוא ליטף לי את הגב ופתח לי את חזיית בגד הים. הוא התחיל ללטף לי את השדיים והפטמות שלי הזדקרו. 


הוא ליקק לי את הצוואר וירד מטה עד לשדיים. הוא ליקק מסביב לפטמה לאט לאט, ורק אחרי דקה הוא התחיל למצוץ לי את הפטמות. נאנחתי ונצמדתי אליו עוד ועוד. זה חירמן אותי כלכך, לא ידעתי אם אני רטובה כל כך בגלל זרם המים או בגללי. הא הכניס את היד שלו מתחת לתחתון שלי וליטף לי את התחת. אוו.. זה היה כל כך נעים! קפצתי עליו ועטפתי אותו מאחורה עם הרגליים שלי. שיפשפתי את הכוס שלי בו והרגשתי איך הזין הענק שלו עומד. לחשתי לו לאוזן "הגיע הזמן שתוריד את המכנסיים שלך, לא? אני רוצה להרגיש אותך בתוכי!" הורדתי לו את בגד הים וראיתי את הזין הענקי שלו, עומד ומחכה להיכנס אליי. התחלתי למצוץ לו את הזין, הוא היה ענק! זה כל כך חירמן אותי, שמעתי אותו נאנח ורציתי כבר שיכנס לי לכוס! 
"עכשיו תורך" הוא אמר והושיב אותי על השיש. הוא ליקק לי את הפטמות ואז ירד למטה, הוא התחיל ללקק לי מסביב לשפתיים של הכוס ואז ללקק לי את הדגדגן מהר ובעדינות. "תזיין אותי כבררר!" הייתי כל כך חרמנית ורציתי להרגיש אותו משתפשף לי בדגדגן! הוא סופסוף הקשיב לי והכניס את הזין הענק שלו אל הכוס שלי. הוא זיין אותי מהר וחזק, ואני צרחתי כל כך חזק! מזל שלא היה אף אחד בסביבה! בכל פעם שהזין שלו נכנס אלי הרגשתי את הביצים שלו משתפשפות בכוס שלי והתחלתי לצעוק בקצב הזיון. "אההה! כןןן! שםםםםםםםם!" הוא הגיע למקומות שלא ידעתי שקיימים, זיין מהר וטוב! אחרי כמה דקות כבר הרגשתי שאני עומדת לגמור. "אל תפסיק! כןן! שםםם! אתה טובב! אני עומדת לגמורררררר". היתה לי אורגזמה מעולה! היא נמשכה יותר זמן ממה שאני רגילה. לאחר שגמרתי, הוא המשיך לזיין אותי וזה כבר כאב, אבל כאב מגרה, מחרמן ונעים. הוא הוציא את הזין ושם אותו בין השדיים שלי. הרגשתי את השפיך החם נמרח לי על הפטמות, וחלק נכנס לי לפה.

אני בהחלט הולכת לבקר בקאנטרי-קלאב לעיתים קרובות יותר. 

נכתב על ידי G Spot , 9/10/2011 20:13   בקטגוריות סקס  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור 1: שלישייה לסביות ליומהולדת


זה היה יום ההולדת ה-23 שלי, אבל לא תיכננתי שום חגיגה. אני לא אוהבת לחגוג עם הרבה אנשים את ימי ההולדת שלי, אף פעם לא אהבתי. בד"כ אני רוצה לחגוג בצורה יותר אינטימית רק עם החברים הקרובים. בשנתיים לפני כן חגגתי עם חבר שלי, עידו, אבל נפרדנו לפני שלושה חודשים אז הרגשתי מעט בודדה השנה. מאיה ושיר הן החברות הכי טובות שלי כבר שנים, מגיל 15. הן ידעו איך ארגיש והחליטו שלבד אני לא אהיה.

מאיה שלחה לי הודעה "דנה תפני את הלו"ז, היום ב20:00 אני, את ושיר חוגגות! אוהבת ♥ ". ב19:00 התחלתי להתארגן, התקלחתי מקלחת ארוכה ונעימה, לבשתי שמלה קצרצרה שחורה, התאפרתי וסידרתי את השיער, לא ידעתי לאן אני הולכת אבל החלטתי שעדיף להתלבש יפה מדי מאשר פשוט מדי. הייתי מוכנה בדיוק בזמן והן באו לאסוף אותי. הן כיסו את עיניי במשך הנסיעה ועד להגעה שלנו למקום ה"חגיגה". כשהורידו את הכיסויי מצאתי את עצמי בסוויטה יפהפיה במלון כלשהו, אפילו לא ידעתי איזה. למען האמת, התאכזבתי מעט. חשבתי שהן יקחו אותי למועדון כלשהו או אולי למסעדה. השקעתי במראה שלי בשביל ערב בנות לבד? החלטתי שכל עוד אני חוגגת את יום ההולדת שלי איתן זה יהיה כיף, לא חשוב איפה.

 

הזמנו רום סרוויס, אכלנו ארוחה מצויינת ושתינו לא מעט אבל הן החברות הכי טובות שלי, ואם להשתכר עם מישהו - זה איתן! שמנו מוזיקה ורקדנו, נצמדנו אחת לשנייה וממש השתוללנו, הרגשתי שבאמת היין עלה לי לראש, אבל בכל זאת מזגתי לעצמי עוד כוס מלאה. שתינו עוד ועוד, רקדנו ונהנינו. 

שיר ומאיה השתכרו כל כך שהן התחילו ממש להתחרמן אחת עם השנייה, הן רקדו צמוד מאוד ומיששו את עצמן ואחת את השנייה, זה די גירה אותי והן קראו לי להצטרף לרקוד שוב. בלי לשים לב הגענו למצב ששיר רוקדת צמודה אליי כשהגב שלי מופנה אליה ומאיה צמודה אלי מקדימה. נצמדנו עוד ועוד ככל שעבר הזמן, הרגשתי את היד הנעימה של מאיה על הרגל שלי, עולה ועולה עד מתחת לחצאית שלי. מאיה הסתכלה עלי במעין פרצוף שכאילו שאל אם זה בסדר, אני לא בטוחה איך הגבתי אבל ממש נהניתי מזה. עכשיו שיר ליטפה את הרגליים שלי ומאיה פשוט רקדה אלי צמוד, לאט הפנים שלה נצמדו לפניי עד שהשפתיים שלנו נפגשו והתנשקנו נשיקה ארוכה וטעימה. הלשון החמה שלה ליטפה את הלשון שלי ואת שפתיי. שיר בו זמנית דחפה את היד שלה לתוך התחתון שלי. כבר הייתי רטובה לגמרי. מאיה פשטה את השמלה שלה והתחילה ללטף את הכתפיים שלי ובו זמנית להוריד את השמלה שנפלה בכזו קלות, כאילו היא בעצמה הרגישה לא שייכת. שיר כבר הספיקה להוריד גם את החזייה ובזמן שמאיה התפשטה אני ושיר התנשקנו נשיקה ארוכה ועדינה. היא פתחה לי את החזייה והרגשתי את האדרנלין עולה ועולה. הפטמות שלי הזדקרו והרגשתי איך הן נצמדות לפטמותיה של שיר בזמן שאנחנו מתנשקות. מאיה הצטרפה לנשיקה ושלושתנו ליקקנו האחת את השנייה. מלבד המוזיקה, לא היה צליל, אף אחת מאיתנו לא דיברה עד שמאיה אמרה "שיר אני חושבת שמגיעה לדנה חגיגה אמיתית, זה הרי יום ההולדת שלה" הן החליפו מבט סקסי-ערמומי שכזה וזרקו אותי על המיטה. 

 

שיר ליקקה את שפתיי וצווארי והחלה לרדת מטה ומטה. חיכיתי שהיא תגיע לחזה שלי, שתמצוץ לי את הפטמות הזקורות, אבל שיר ליקקה עוד ועוד את הצוואר, באיטיות. פלטתי אנחה קלה וראיתי שמאיה צופה בשתינו בזמן שהיא מאוננת. "מה מאיה? לי לא מגיע גם?" שאלתי בטון סקסי ומאיה הצטרפה והחלה לעסות לי את הדגדגן. כל כך נהניתי מהמגע שלה והחלתי לעסות לעצמי את הפטמות. שיר הבינה שאם היא לא תעשה את זה אני אלטף את הפטמות לבד והחלה למצוץ לי אותן עוד ועוד. מאיה ליטפה אותי מהר יותר ומהר יותר ופתאום הדביקה לי נשיקה לכוס. זה היה כל כך נעים. היא מצצה לי את הדגדגן ונאנחתי כבר לא כל-כך בשקט. גנחתי "מהר יותר מאיה!" והיא מצצה מהר ונתנה לי שם נשיכה קטנה שחירמנה אותי אפילו יותר. הרגשתי את חום הלשון שלה בתוכי, בתוך הכוס שלי. כשחשבתי שיותר מזה בת כבר לא תוכל לגרות אותי, מאיה הוכיחה לי שטעיתי ודחפה שתי אצבעות לתוך הכוס שלי ושפשפה, מהר ובתנועות סיבוביות. צעקתי וגנחתי והיא המשיכה, דחפה עוד אצבע ושפשפה. שיר הצמידה את הכוס שלה לפה שלי וטעמתי את המיצים הטעימים שלה, ליקקתי אותה ולאחר מכן גם את שדיה היפים והגדולים. מאיה הממשיכה לשפשף ולשפשף ואני כבר גנחתי והרגשתי שעוד רגע אני גומרת. "עוד! מהר! כן.. שםם!!". גמרתי. 

נשארנו לישון בסוויטה ולמחרת בבוקר הודיתי לשתיהן על המתנה הנפלאה. הבטחנו שנחגוג לעיתים קרובות יותר.

נכתב על ידי G Spot , 8/10/2011 20:51   בקטגוריות לסביות, שלישיות, סקס  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG Spot אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G Spot ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)