לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לדוד משה הייתה פרה



Avatarכינוי:  איה איה או

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

סוגרת את הבלוג


אני אהיה כאן http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=726071 בבלוג השני שלי

החלטתי שאני לא יכולה לסכן את סאמיט ואת הטיפול שלי . . .

היום אכלתי 800 וככה אני אוכל עד עוד שבוע

נכתב על ידי איה איה או , 1/12/2011 21:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפרעות אכילה? תעזרו לי


מצד אחד אני שמנה, רוצה להיות רזה באופן קיצוני, כל האמצעים כשרים, אנורקסיה זה טוב וזאת דרך חיים, ואני לא אוכלת כל כך מעט בעצם.

מצד שני אני אחרי שני אשפוזים בהפרעות אכילה וחמישה אשפוזים בסה"כ, עייפה, רוצה להיות בריאה, זה משתלט לי על המחשבה ואני לא חושבת על כלום אחר, אני פוגעת במשפחה ומחריבה את הסיכוי ללכת לסאמיט.

אני לא יודעת אם אני עושה את הדבר הנכון

אבל כרגע החלטתי לאכול קצת יותר.

800 קל' השבוע [קצת פחות]

אלף קלוריות שבוע הבא [קצת פחות]

והרבה ספורט אני נרשמת לספינינג ואני ארד בדרך בריאה

אבל להיפרד מאנה..? כל כך נעים לי לאכול מעט, להסתכל על טינספו, ועם זאת זה גם כל כך רע לי

אז לסגור את הבלוג

או לא

להחלים

או לא?

אמא אומרת שאני לא אתקבל לסאמיט אם אני אמשיך ככה ושאני אמצא את עצמי בעוד אשפוז

מה שאני זוכרת מהאשפוז האחרון זה אותי משלשלת בטירוף עם הזונדה, בדלת פתוחה כי אסור לסגור את הדלת בשירותים כשאתה בהשגחה, זה הדבר הכי מביך ומעפן, מה שאני זוכרת מהאשפוז הראשון זה אותי עולה כל קילו שירדתי ביסוריים שאין לתאר, למה זה טוב לעזאזל.....

תוהה אם לסגור את הבלוג.

נכתב על ידי איה איה או , 1/12/2011 13:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיה איה או אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איה איה או ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)