לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Je Ne Sais Pas



Avatarכינוי: 

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

פרשתי


זאת הייתה אמורה להיות השנה ה13 שאני רוקדת בלט.. ראשון שעבר החלטתי לעזוב ולהמשיך רק במודרני ובג'אז

משום מה התחושה הזאת התחילה שנה שעברה והמשיכה גם לשנה הנוכחית ושמתי לב אליה יותר כי השנה

השיעור מודרני ישר אחריי הבלט ואני התחלתי לשים לב כמה מדוכאת אני יוצאת מהקלאסי, גם אם הצלחתי כמה דברים

התחושה שאני תקועה ולא מתפתחת הורגת אותי, ואחרי שיעור מודרני אני באמת יוצאת מאושרת.

אחת ההחלטות היותר קשות שעשיתי ואני מתרצת את זה לעצמי ב"טוב אני בי"א אין לי זמן לנשום" אבל יש לי, 

יש לי את העוד שעה ורבע להקדיש לשיעור קלאסי, פשוט אין לי את המוטיבציה- וזה ככ מעציב.

 

אולי שנה הבאה אני אחזור, אולי עוד כמה חודשים כשאני אבין כמה הקלאסי חיזק אותי פיזית- כי מאז שאני זוכרת

את עצמי רוקדת והיו בנות איתי בקבוצה שלמדו רק מודרני או רק ג'אז ולא לקחו את הקלאסי- אפשר היה לראות את ההבדל

ביציבות, בבסיס של התנועות שלהן, בהכל. 

וזה עדיין מרגיש לא נכון..

 

 

נכתב על ידי , 4/11/2013 16:11  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



56,670

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShame, Shame אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shame, Shame ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)