לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Je Ne Sais Pas



Avatarכינוי: 

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

למה חתולים טובים יותר מכלבים


1. ה"אדישות" המדוברת שלהם היא כמו קשר אמיתי בין בני אדם. לעומת כלב שהוא תמים לחלוטין ועם כל כמה שזה נחמד לחזור הבייתה כל יום ולחוות קבלת פנים כאילו חזרת משליחות של 3 שנים, הקשר עם חתולים הוא הרבה יותר אנושי, תרצה יותר מידיי ותהיה חופר מידיי בסוף ילכו. 

 

2. החיה הכי נקייה שיש. אם לא ידעתם, או פשוט לא הסתכלתם יותר מ10 דקות על חתול, רוב מה שהם עושים אחריי לישון זה ללקק את עצמם, ובעצם מקלחת 50 פעמים ביום, הם לא יבואו מלאים בבוץ הבייתה או דברים לא ידועים אחרים, הם נקיים יותר מכל חיה אחרת


3.הטיפול פחות מחייב. למלא את קערת האוכל כשמתחיל להגמר, להחליף את המים כשהם מתחילים להתלכלך, והצרכים בחצר של השכנים מוחבאים עמוק עמוק באדמה, ובכל זאת כל מה שאתם צריכים זה איזה חוט או כדור קטן ואפשר לשחק איתם שעה שלמה ולצחוק איך הם מתגלגלים ונתקעים בכל חפץ אפשרי בדרך.

 

4.חתולים פשוט הרבה יותר יפים מרוב הכלבים(לא כולם אבל רוב).


5.הם מלמד בני אדם גבולות. אני בטוחה שכשיהיו לי ילדים יהיה חתול בבית, זה מלמד שלפעמים צריך להתחשב ברצונות של אחרים ולא רק "בא לי עכשיו את זה ואת זה". חתול שם גבולות שלבני אדם לא תמיד קל ליישם.


6.חתולים מגרגרים וכלבים לא. נו באמת יש מה להרחיב על הדבר המקסים הזה?

 

7.הם אוהבים בדיוק כמו כלבים. רק אהבה שוב, יותר אנושית ולא חסרת גבולות,כשתרימו אותם סתם ככה הם לא יאהבו את זה, ינשכו קלות(נשיכות של "תנו לי ללכת" לא של"אני ארצח אותך") הם כן ירצו להתכרבל איתכם בלילה במיטה, הם ירצו את הליטופים של החצי שעה ויגרגרו כאילו אין מחר, הם ירצו שתראו אותם אוכלים(או שזאת רק החתולה שלי?), הם ירוצו אליכם מהצד השני של הכביש מתחת לאיזה מכונית אחריי שאתם חוזרים מיום ארוך מידיי בבית ספר ויצעקו שכל הרחוב ישמע שחזרתם הבייתה!

 

 

לי אישית יש אובססיה ואהבה לחתולים מאז שאני זוכרת את עצמי, לשים מדבקות על השירותים של חתולים בגיל 4, לעצור באמצע הרחוב לא משנה לאן צריך ללכת וקרוא לחתול וללטף,  והחתולה המקסימה שיש לי כבר שנה וחצי. 

האהבה שלי לחתולים היא דבר שקיים אצלי מאז שאני זוכרת את עצמי ולא דבר שיפסיק אף פעם. 

 


חתולים יכולים להיות "בדיוק כמו כלבים" עם 10% אופי טוב ו90% חינוך אוהב וכיפי.
עריכה 8\11
אני ממש מתרגשת כי הפוסט הזה הגיע לחמים והנושא החם הוא בהשראת הפוסט שלי!!!
בהחלט משמחקול

 

נכתב על ידי , 5/11/2013 20:49  
100 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



56,670

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShame, Shame אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shame, Shame ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)