לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  The Most Beautiful 6

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2012

שלב 4, הגמר!


 

 

אני רואה שרובכן הגשתן ואני שמחה שלפחות חזרתן לתחרות:)

 

- - - - - -

 

תוצאות שלב שלישי

 

פרידה גובסטן » הכל פשוט מושלם! רק לא הבנתי את המשמעות של תמונה 6. 9\10

סנדרה קובריקה » הכל מהמם רק שבתמונה 1 אין לה שוקולד, זה נראה יותר כמו קרפ חח:) 9\10

נינה אגדל » לא אהבתי את תמונה 2 ולא הבנתי איך תמונה 8 מתקשרת לנגר? השאר מקסים! 8\10

אאוחניה סוארס » 1 לא נחשב וב-3 זה לא ינשוף זה נמר (!!) השאר מקסים! 8\10

 

- - - - - -

 

 

טוב, אז זו העונה הכי אבל הכי קצרה שהייתה לי אי פעם ואני ממש מאוכזבת שככה היא נגמרה-

בבנות שלא הגישו, בבנות שפרשו, בבנות שנתתי להן הארכות ונאלצתי לחכות וגם אז הן לא הגישו..,

בקיצור- מאכזב! אני מקווה שהעונה הבאה תיהיה הרבה יותר טובה מזו:)

 

אז כפי שאתן בוודאי מסיקות, אין חסינויות, אין תמונות שלב וכמובן שהמודחות אלו הן הבנות שלא הגישו.

 

 

 חסינות-

 

X

 

תמונות השלב-

 

X

 

מודחות-

 

כל הבנות שלא הגישואוף.

 

 

- - - - - -

 

Tumblr_mcojxsz4zk1rv7drmo1_500_large

שלב הגמר!

 

השלב תגישו 10 תמונות שמתאימות לגמר! תמונות שאני אסתכל אחת אחת ואני יגיד "וואו!".

מחכה להגשה הטובה ביותר ובואו נראה מי תיהיה הזוכה של The Most Beautiful 6?

 

- - - - - -


ו.....כמובן! ההרשמה לעונה השביעית יוצאת לדרך!

 

שם|שם המתמודדת|כפתור|בלוג

 

-אין הגבלה.

 

ולריה, בהאטי פרינסלו

מרי, אלי סטיבנס

זהר, ניקול ? 

ליאת, בר רפאלי

רומי, מגדלנה פרקוביאק

בר, מירנדה קר

מרינה, קנדיס סוונפול

ניל, סינתיה דיקר

מאיה, שרה סאמפיו

רוז, טיילור סוויפט

אלינה, מרינה לינצ'וק 

 

בהצלחה ♥

נכתב על ידי The Most Beautiful 6 , 3/11/2012 22:53  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,284
הבלוג משוייך לקטגוריות: בלוגי בנות , בלוגים קצרי מועד
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Most Beautiful 6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Most Beautiful 6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)