לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  זהירות.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2013

כצאן לטבח


לגמרי לא ייתכן שבמשך שנתיים שלמות אני אבלע באופן עיוור את כל מה שדוחפים לי לפה, פשוטו כמשמעו
לא מוכנה יותר לקרוע את עצמי בחד"כ ולהקפיד על תזונה בריאה אם בסופו של היום אני מרוקנת לתוכי כמויות עתק של זבל פסיכיאטרי
אין ספק שביום מן הימים זה יהיה חומר שימושי, אז אולי שווה כבר להתחיל לאגור!


אני לא זומבי מתוכנת שפיתח תלות בתעשייה שמגלגלת מיליונים על חשבוננו;
אני אישה חזקה ועצמאית שמתמודדת בכוחות עצמה עם הבעיות שלה. 


 

נכתב על ידי זהירות. , 15/8/2013 22:22   בקטגוריות התמודדות, התמכרויות, ללכת עם העדר  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזהירות. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זהירות. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)