לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  זהירות.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שאיפות


ישנם לילות טרופים של אחיזה רועדת בקופסת כדורים מבריקה ושיער סתור מזיעה,
וישנם ימים מאושרים בעבודה, עם שתי רגליים יציבות על הקרקע ולב מפעם בגאווה. 

הם שואלים מה אעשה בצבא, ואני שואלת- במה אבחר, בחיים או במוות? 
האם אבחר לברוח או להתמודד, לבלוע או להקיא?

מימי לא נתקלתי במחווה מקסימה כמו זו שנעם עשתה לי שלשום.
חוויתי תערובת של תדהמה, התרגשות, אושר עילאי, פחד, מבוכה, אורגזמה עילאית, ספק וגאווה.

אני ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד של הטירוף,
ההוויה שלי נחצית לשניים בלי שתינתן לי זכות הבחירה. 

אין בריאה ממני באור, ואין חולה ממני בלילה. 



 

נכתב על ידי זהירות. , 15/10/2013 00:56   בקטגוריות צבא, אובססיות, ברומו של עולם, הרס עצמי, התמודדות, מוות, נעם, עבודה, שאיפות, תהיות קיומיות  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזהירות. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זהירות. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)