לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

5/2017

כל הזמן הזה.


תגיד,

אתה זוכר את הטוב?

זוכר חיבוקים? זוכר נשיקות?

כי כן היו רגעים

דפיקות לב ותשוקות.

תגיד עכשיו דוגרי,

זוכר את הקריזות? זוכר את הריבים?

זוכר שהלכנו ברחוב כועסים?

מסתכלים בקנאה על זוגות אוהבים

זוכר את המילים הטובות?

איך קיווית לשמוע תודה.

זוכר שבכיתי בשקט בסתר בפינה של החדר ואיש לא ידע?

הם מדברים איתך עליי כל המשפחה וכל החברים שלך.

אני יודעת שאהבת אותי,

אהבת כמו שלא אהבת בחיים שלך,

אבל החיים חזקים מאיתנו ונתת לגשר ליפול.

דיברת כמו ילד כועס ודפוק שהיית קנאי וחסר ביטחון

בגדול

אין אמא ואבא

אין חשק לכלום רק גאנג'ה וטבק

ואני מתארגנת כל ערב על שאכטה כאילו החיים שלי סבבה.

חיפשתי את הדרך לחתוך ממך מבלי לצאת הפוגעת, זוכר התקפי חרדה ולילות לבנים שחשבתי שאני משתגעת.

אהבתי אותך בכל רגע נתון גם כשעשית לי דווקא

ריפאתי את הלב השבור שלך

ואתה בתמורה נעלמת.

 

אני לא יודעת מה, אני לא יודעת למה?

אבל כל הזמן הזה, הייתי לבד.

 

(נצ'י נצ)

 

ואיכשהו, הוא כמעט מדוייק.

נכתב על ידי מלאך מטבעי ושטן בהכחשה , 16/5/2017 09:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי זה עין הרע


אני לא מצליחה לכתוב וזה מעיק עליי.

זה יושב לי על הלב, המילים רק מחפשות את הפתח שלהם החוצה, זה פשוט לא יוצא.

כביתי, בזכות הניסיון שלי.

כביתי לגמריי, עכשיו אין מילים שיאירו עליי.

נכתב על ידי מלאך מטבעי ושטן בהכחשה , 10/5/2017 00:21  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מלאך מטבעי ושטן בהכחשה

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלאך מטבעי ושטן בהכחשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלאך מטבעי ושטן בהכחשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)