לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

7/2017

קטע חדש.


לא החלטתי איזה סוג בכי אני בוכה עכשיו.

אם זה בכי משחרר, בכי לחוץ, בכי מתגעגע?

למען האמת יש לי את כל הסיבות הנ"ל להתבכיין, כהרגלי- אם מישהו הספיק לשכוח.

 

לא עדכנתי אתכם,

אני בורחת לשליחות, שנ(תיים)ה ב-LA

בורחת זו מיל הקצת גדולה, יוצאת.

אני יוצאת לשליחות, ישמצב שאני גם בורחת, בין היתר.

מישהו שם למעלה זימן לי דף חלק ונקי בחיים.

 

אני יושבת על המיילים, עושה בהם קצת סדר, מנקה אבק;

מצאתי המון התכתבויות שלי בהאנגאוטס, מצאתי את הבסיס שלי.

כל דבר טוב אני הורסת,

אני אלופה בזה.

 

ואיך לעזאזל מצאתי את עצמי מתגעגעת למשהו שמעולם לא היה קיים?

למשהו, למישהו.

 

נ.ב

גם בר שלי התאדה, שלח הודעה ששברה לי את הלב, ונעלם.

אין לי מה להוסיף.

בעצם יש-

איזה מזל שאני, בורחת?

 

נכתב על ידי מלאך מטבעי ושטן בהכחשה , 31/7/2017 20:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מלאך מטבעי ושטן בהכחשה

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלאך מטבעי ושטן בהכחשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלאך מטבעי ושטן בהכחשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)