לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

9/2017

הכל משתבש לטובה ?


אני כבר לא יודעת מה לחשוב.

למעלה מחודש שאני בקצה השני של העולם, מחפשת את עצמי, את נקודת האיזון שלי ובעיקר- עובדת.

כבר למעלה מחודש שאני מנסה להשתחרר מכל מה שאמור היה להעסיק אותי רק בארץ, אבל זה לא נשאר שם;

זה זז איתך, כנראה שלא ניתן לברוח מזה ... וזה בסדר?

 

חלמתי עלייך, הכרתי מישהו שגר במושב שלך, שהמשפחה שלו- מכירה אותך!

דיברנו בחג, זה רק הזכיר לי כמה אני אוהבת, אהבתי .. אותך.

 

באווירת השנה החדשה, או וואטאבר-

אני מאחלת לעצמי להצליח למצוא את עצמי, עם עצמי, ולקבל את עצמי

ככה, בדיוק כמו שאני, כי ככה זה טוב- כשאני שלמה ולא חסר לי דבר.

אני בקצה השני של העולם, ואיכשהו נגזרה עליי האפשרות להתחיל מ-0

זה ה-0 שלי.

עכשיו זו ההזדמנות שלי.

 

שנה טובה,

מאי.

נכתב על ידי מלאך מטבעי ושטן בהכחשה , 29/9/2017 09:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מלאך מטבעי ושטן בהכחשה

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלאך מטבעי ושטן בהכחשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלאך מטבעי ושטן בהכחשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)