לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Miss. mustache

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2013

ציוני בגרות כיתה י"א


סוף סוף קיבלתי את הציונים שלי! ואני חייבת לומר שאני מופתעת לטובה מעצמי, כבר חששתי שלא עברתי את מתמטיקה והיסטוריה!

נותר לי רק לחכות לציונים של ספרות וספורט כי הם היו פנימיים.

 

 אנגלית - שאלון ג'   95  99  97
 מדעי הטכנולוגיה-עיצוב (עיצוב גראפי במחשבים)   100   100  100 
 מתמטיקה - שאלון שני   80   84   82
 היסטוריה - תולדות עם ישראל   75   62    69
*מימין לשמאל- ציון שנתי/מגן, ציון בחינה, ציון סופי.

 

אני כמובן מאוכזבת נורא מהציונים שקיבלתי בהיסטוריה כי אני כן אוהבת נורא את המקצוע הזה ונורא השקעתי אבל
לא נורא, העיקר עברתי. השנה הבגרות בהיסטוריה אמורה להיות פחות קשה אז נקווה שאצליח לשפר!

גמר חתימה טובה וצום קל.
 

נכתב על ידי Miss. mustache , 12/9/2013 21:08  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,480
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. mustache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. mustache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)