לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקוקיה


קיבלתם תעודה רשמית של משוגע? קוראים לעצמכם "נורמלים", אבל רוצים לדעת איך זה מרגיש לרדת מהפסים? על מה שמסתתר בעולם שאחרי החומות של "מרכז לבריאות הנפש", ועוד חוויות. "קן הקוקיה הישראלי"- בואו לבחון את שפיות דעתכם...

Avatarכינוי:  didi s

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

מי אתה עכשיו, גלעד?


שלום,
אני נציג מדינת ישראל
האם אתה החטוף גלעד שליט?

האם אתה חי?

נושם?

בית החזה עולה ויורד?

הולך?

זוז קדימה.

אחורה.

תחייך....

תגיד: ״ ש ל ו ם.  א ב א . א מ א . ה ת ג ע ג ע ת י.  ב י ב י . ת ו ד ה . י ש ר א ל . ת ק ו ה . ט ו ב . מ ד י נ  ה .״

תרים את היד. תנופף לשלום.

שב.
 
עמוד.

תלחץ לי את היד.

תסתכל למצלמה.

דרך המשקפיים. 

תחזיק את הספר. הפסלון. אות הגבורה. הנייר.

תמשוך מפה את הבד.למטה.

״ אדוני, הוא מוכן.״

______________________________________________________________________________________

גלעדוש?
מתוקי שלי!
זו אמא!

וואי, אני אני אני ... אין לי מילים!

אני יודעת.
אני יודעת שהרגשת כאב....
אוף....

אני גם יודעת שתפרו לך את היד.
אני יודעת.
בלי הרדמה!

בטח גם ירדת מלא במשקל....

והעינויים...
לא מסוגלת לחשוב על זה.

ואוי.אוי.
גלעדי שלי.
הרעב.
אני מקווה שקיבלת שם מספיק לאכול.
פשוטלא הצלחנו לקבל פה דווחים מיהמנים.

ואור וחושך...
ולילה ויום...
והימים חולפים....
אהוב....
אהוב שלי!
חמש שנים!!!!
חמש שנים של סיוט.
סיוט!

רק שאראה אותך כבר,
רק אז באמת אאמין!

_____________________________________________________________________________________


גלעד? גלעד שליט? החטוף? השבוי? הבן של אביבה ונועם? אח של הילה ויואל? גלעד ממצפה הילה?
גלעד הצעיר? גלעד החייל?
שלום.
אני didi s ועברתי פאוסט טראומה.

האם אתה מרגיש גלעד כלשהו?

האם אתה מרגיש שאתה בן אדם?
חפץ?

האם הכל קורה לך,
או לאדם אחר?

מרגיש עצב?
שמחה?
יאוש?
תקווה?

מרגיש בכלל משהו?

רוצה
משהו?
דבר
כלשהו?

שאני אפסיק?

השאלות שלי מצליחות לעורר משהו
או שזה סתם נשמע
קשקושים?

בסדר
ג ל ע ד
אני מסיימת
ג לע ד.
גם את השאלות וגם את הקטע.

מה שלא תהיה עכשיו או מי שלא תהיה,
ג ל ע ד
בשבילי תמיד תהיה אדם.
אדם ששרד
וצריך להתמודד.

אני לקחתי נשימה עמוקה.
מקווה שגם לך תהיה את הפריבילגיה.


נכתב על ידי didi s , 12/10/2011 11:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,182
הבלוג משוייך לקטגוריות: מוסדות , המתמודדים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdidi s אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על didi s ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)