לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקוקיה


קיבלתם תעודה רשמית של משוגע? קוראים לעצמכם "נורמלים", אבל רוצים לדעת איך זה מרגיש לרדת מהפסים? על מה שמסתתר בעולם שאחרי החומות של "מרכז לבריאות הנפש", ועוד חוויות. "קן הקוקיה הישראלי"- בואו לבחון את שפיות דעתכם...

Avatarכינוי:  didi s

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

הצילו! שמישהו יתכוון לעזור לי!


תודה לכם. מכל הלב:

 

לאחי:

אני: "אוף... נמאס לי מהחיים האלה! שמישהו יעזור לי עם המחשב הארור הזה!!!"

מיכאל (אחי הקטן): "אז תתאבדי."

אני: "מה תתאבדי?! למה הכנת לי כבר הספד?"

מיכאל: נראה לך? אני אוריד משהו מהאינטרנט אם וכאשר זה יקרה."

אני: "ככה? הספד מהאינטרנט? לא תשקיע בי אפילו במותי?"

מיכאל: "עזבי אותך, מימלא אף אחד לא יקשיב..."

 

לאחותי:

אני: "אוף! כואבת לי הבטן! עוד הפעם הגיע הזמן הזה בחודש, למישהו יש כדור?"

אחותי: " כדורגל יעזור לך?"

אני: "כחחחח... ממש מצחיק!. את יכולה לארגן לי משהו?"

אחותי: " אין לי כוח. אבל פעם הבאה שיכאב לך תמסרי לרחם שלך שאני יודעת איפה הוא גר..."

 

הודעת טקסט שקיבלתי שבוע שעבר מאחותי:

"היי! איזה כייף שאת באה שבת.

ממש התגעגעתי לאייפון שלך.

אה כן. וגם קצת אלייך."

 

ולבנות שלי:

הבת שלי(בת 6): "אמא! רק שלא תמותי!.

אני: "למה? עד כדיי כך את דואגת לי?"

היא: " אני לא רוצה לשבת שבעה. זה משעמם!"

 

יום המעשים הטובים...

למה זה לא שנה, למה?

 

(וכן אני יודעת. אני קוטרית רצינית. אבל אפילו את הפרחים הוירטואלים הקדישו לצה"ל ולא לי!

 זה פייר תגידו???)

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי didi s , 20/3/2012 11:03  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למטבע יש 2 צדדים, שהם בעצם אותו דבר....


כל האמת, ורק האמת:


 


אני גרושה ורק בת 26 =


נפרדנו בידידות, כי זה לא היה מתאים. נישואים בגיל צעיר, אתם יודעים איך זה...


 


הבנות שלי נשארו אצל האבא ואשתו =


בגלל שהוא נשאר לגור איפה שהבנות גדלו, החלטנו שלבנות יהיה יותר טוב להשאר איפה שהן מכירות.


 


אני לוקחת באופו קבוע תרופות פסיכיאטריות =


מי לא לוקח היום פרוזק?? ועם מירוץ החיים... והלחץ... לא קל.


 


אח שלי אנס אותי כשהייתי קטנה =


סבלתי מהטרדה מינית במשפחה, אבל אני אחריי זה! מתגברים.


 


הייתי מאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי =


אני מכירה את מערכת בריאות הנפש מקרוב. כן. סוג של "התנדבתי" שם. (לניסויים:)


 


רק עכשיו יצאתי מאשפוז, ואני מתחילה ללמוד לפסיכומטרי כשכל הילדים בני 20 בכיתה =


למדתי לימודי תעודה בעיתונאות, אבל עכשיו אני רוצה תואר.


 


האקס שלי לא מוכן שהבנות יבואו למשפחה שלי בלעדיו, ולא מוכן לשמוע על לישון אצלי בנתיים, ובכלל- הוא צמוד אליהן כל הזמן =


היחסים ביננו ממש מוזרים. למרות הגירושים. סוג של התוכנית "החיים זה לא הכל..."


 


אני כותבת בלוג ומשתפת את כל העולם בחיים ההזויים שלי למרות שיכולים לזהות אותי =


אני רוצה לעזור לאחרים שעברו ועוברים מה שאני עברתי, וזקוקים לתמיכה כלשהי.


 


 


במחשבה שניה,הפסקה האחרונה מיותרת.


כי את כתיבת הבלוג אני לא מרגישה צורך לתרץ.


ושיקפצו לי כולם.


שלוש ארבע ו.....!!!!





 


 


 


 


 


 


 


 


 

נכתב על ידי didi s , 14/3/2012 12:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,182
הבלוג משוייך לקטגוריות: מוסדות , המתמודדים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdidi s אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על didi s ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)