לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקוקיה


קיבלתם תעודה רשמית של משוגע? קוראים לעצמכם "נורמלים", אבל רוצים לדעת איך זה מרגיש לרדת מהפסים? על מה שמסתתר בעולם שאחרי החומות של "מרכז לבריאות הנפש", ועוד חוויות. "קן הקוקיה הישראלי"- בואו לבחון את שפיות דעתכם...

Avatarכינוי:  didi s

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

מילדות להורות


 

 

בערב שבת, אמא שלי הייתה אצל סבתא שלי שגרה צמוד אלינו,

ונכנסה הביתה אחריי שכבר אבא ירד מבית הכנסת.

המראה שנגלה לעניה היה כזה:

אבא עומד ליד הכסא שלו עם האורח הקבוע ושר "שלום עליכם".

אני,אחי הקטן, אשתו ואחותי הקטנה עומדים בקצה הסלון (יותר קרוב למטבח) וחצי מדברים חצי שרים.

וגולת הכותרת- אחי יושב על הספה עם רגליים על השולחן, ספק ער ספק ישן.

חמתה של אמא בערה בה.....

היא התחילה להתעצבן, ולמרות שכולנו (למעט אחותי) חצינו את רף ה-18 ממזמן, נורו חצים, נשמעו צעקות,

ואף אנשים מסוימים קיבלו הוראה חד משמעית שלא לשבת איתנו ליד השולחן.

כמובן שזה הוביל לריב גדול, כי שוב- כולם כבר גדולים ולא ממש מקבלים הוראות כמו ללכת לחדר בהבנה,

במיוחד אחי בן ה23 שישב שם עם אשתו... וניסה להסביר לאמא שדי. גדלנו. ושתרגע. 

ואמא מצדה ניסתה להסביר שדי. גדלנו. אנחנו כבר יותר על תקן אורחים. אז כדי מאוד שאת הנימוס לא נשכח בכניסה לבית.

בסוף נרגעו הרוחות. וישבנו כולנו לאכול.

עד המריבה הבאה....

 

שבת אחה"צ.

אני ואמא שלי יוצאות להליכה.

ומתחילות לדבר.

אמא כמובן מיד מתחילה לדבר על מה שקרה בערב שבת.

ואני?

שותקת.

אמא: "אני לא מבינה אתכם. מה יש לכם נגדנו. אני סה"כ מנסה שיהיה טוב."

ואז, אז היא שולפת:

" כל הילדים הנשואים שלי, שעכשיו עם ילדים, שפטו אותי בלי סוף כשהיו קטנים.

ועכשיו, אני לא רואה דגם הורות מוצלח יותר, אצל אפחד מהם!

כולכם חורקים שיניים עם הילדים.

אז מה אתם רוצים ממני? מה?!"

 

ואני?

חושבת לעצמי....

וואלה...

כמה כעסתי עליהם. כמה אני עדיין כועסת עליהם.

ומה הדגם הורות שלי?

הבנות שלי רואות אותי פעם בשבוע לשלוש שעות, ומדברות איתי בטלפון.

זהו.

זה הדגם הורות הכי מוצלח שאני הצלחתי להפיק מעצמי.

גרושה. הבנות אצלו. גרה רחוק. וזה מה שהצלחתי להשיג בשבילנו בנתיים. בשנה הקרובה. עד שההסכם ישתנה.

כרגע, הן עוד קטנות.

עוד אין מקום לכעס. הן עוד לא מביאות אותו.

אבל כשהוא יגיע....

והוא יגיע....

מה אני יקבל על הראש?

מה הן יגידו?

מה אני יגיד?

ואז אמא קוטעת את הרהורי-

 

"אתם שוכחים, שהורים עושים הכל מתוך רצון שיהיה טוב.

אף הורה, גם אם הוא מרביץ לילד, לא עושה את זה במטרה להרע.

כולם חושבים שזה הטוב לילד."

 

וזאת הייתה הפעם הראושנה שבאמת הסכמתי עם אמא שלי.

כנראה שיש אמת באמרה-

"חכה חכה...הילדים שלך עוד יעשו לך בדיוק מה שאתה עושה לי!!!"

 

 

נכתב על ידי didi s , 13/5/2012 12:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בדד אלך...רק.... מה? מה את רוצה?


היום החלטתי שאני לא יכולה יותר להיות לבד.

לא. לא החלטתי לצאת עם מישו.

 

החלטתי לצאת למועדון אנוש.

 

כן. אני גם לא מאמינה שנשברתי.

אבל זה הצעד ההכרחי אחריי שהסכמתי ללכת למסיבת ל"ג בעומר

של החבר'ה בדיור המוגן-

 

זהו.

אני חלק.

 

(זה רק אני,

או שכל הפוסטים האחרונים שלי הם בכי ויבבות על מר גורלי?)

 

ובמילים אחרות: 

 

צריכה עידוד!!!

 

 

 

 

 

נכתב על ידי didi s , 8/5/2012 13:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,182
הבלוג משוייך לקטגוריות: מוסדות , המתמודדים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdidi s אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על didi s ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)