לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

To be finally thin again


עוד בלוג דיאטה, למה ציפיתם? גרב עם פרצוף?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

Total beauty


עכשיו הוציאו מהחוק את היכולת של אנשים בתת משקל לדגמן, למען האמת זה ממש מקל עליי.
זה נותן לנו רענון של ערכיי יופי, מזכיר לנו מה יפה באמת- גוף בריא ונפש בריאה, זה הכי מושך.

 

הבחור שאני יוצאת איתו לא יזיק לא לראות את החדר כושר פה ושם... זה גם יעזור לו במיטה..
מעניין כמה זמן זה יחזיק.

אז תאכלו בריא, תהיו פעילות, AND GO GET WHAT YOU WANT!

 

 







 

נכתב על ידי This is my chance , 22/3/2012 07:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע 2 לאתגר


יום 8: 

5 דברים שאני אוהבת בגוף שלי:

החזה שלי, הבטן שלי, השפתיים שלי, הצוואר שלי, העצמות בריח שלי.

דברים שאני רוצה לשנות ולשפר:

הבטן, הרגליים, הישבן, הגב, והידיים.

 

יום 9:

המאכל האהוב עליי: קוסקוס.. לא שיוצא לי לאכול את זה הרבה.

 

יום 10:

אוכלת ארוחת בוקר כל יום, לרוב כוללת קורנפלקס ופרי ושייק ירקות אבל לפעמים זאת חביתה או שזה סלט.

 

יום 11:

במשפחה שלי אוכלים הרבה מאוד, אבל אוכלים אוכל בריא, שמספק אותך ונותן לך אנרגיות לכל היום.

 

יום 12:

החברים שלי אוכלים ג'אנק פוד אבל הם אוכלים הרבה פחות מאיך שאוכלים אצלנו במשפחה.. זה מתאזן אני מניחה

 

יום 13:

הדיאטה שלי מעולם לא השפיעה לרעה על הסביבה שלי, ולא לחצו עליי לאכול לא בריא.

 

יום 14:

אצלי הסופ"ש הוא הזמן לאכול מה שבאלי ואיך שבאלי, ולא לעשות כלום.

נכתב על ידי This is my chance , 11/3/2012 17:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



READY TO GO


חזרתי לארץ שמנמנה מהרגיל, וזה לא בסדר בכלל
אז מחר אני מרשה לעצמי לאכול סלטים פירות, חביתה, לחם מחיטה מלאה וקציצות ירק.

 

יאללה לחזור לשגרה, עם המון רצון ומוטיבציה:

 

 

 

 

נכתב על ידי This is my chance , 10/3/2012 20:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  This is my chance

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThis is my chance אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על This is my chance ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)