לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  TRUST NO BITCH

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

" אופוריה " ©


במקום לחיות את החיים שעושים לך טוב – אתה חי את החיים כמו שאתה רוצה שיזכרו אותך '
אבל בתכלס .. מה אכפת לך איך יזכרו אותך?

המשפט הזה כבש אותי מהרגע הראשון ששמעתי אותו וגרם לי לחשוב על כל הבחירות שעשיתי בחיים , ולמה .
ואם לא הייתי עושה אותם .. הייתי אותו האדם שאני היום ?
כל המקומות והמסגרות שההורים שלי ניסו לשים אותי בהם כדי שאוכל להצליח , שיהיה לי טוב בחיים ,

אנלא נהנית מזה אבל אנלא מתנגדת , קשה לי אבל אני מתמודדת ..
כל ההתמרדויות שלי נגדיהם , כל החרא שעברתי בחיים ויחסית עברתי הרבה , השטויות שעשיתי ,
ההחלטות הקשות והשגויות האלה , אני בעצם לא כלכך מתחרטת עליהם כי למדתי המון מאותן הטעויות .

וזה העיקר פה לא ?
ההבדל העיקרי בין לימודים בבצפר לבין החיים זה כשבבצפר לומדים ואז עושים מבחן ,
בחיים קודם כל עושים מבחן ואז לומדים ...
זה החיים שלי , הבחירות שלי , הטעויות שלי , הלקחים שלי , החרא שלי
לא עניין של אף אחד אחר
וזה מה שעושה לי טוב . 



 
ווואו , אז שיהיה לנו בהצלחה בבצפר החיים (-:

נכתב על ידי TRUST NO BITCH , 18/12/2012 16:32   בקטגוריות נוער, פריקות, אופטימי, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



~


זמן הוא התרופה הטובה ביותר . (:


עד שאני רואה אותו והלב שלי שוב מחסיר פעימה , איזה זין ....

 
נכתב על ידי TRUST NO BITCH , 11/12/2012 16:52   בקטגוריות אהבה, נוער, פריקות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פשוט FML .


למה כשאני רעה, קרה, מגעילה, ביצ'ית, מייבשת אותם ואדישה כלפיהם

לא משתדלת להרשים, לא מחושבת, אני עצמי
למה דווקא אז הם רודפים אחריי ומנסים להשיג קצת צומי ממני?

אבללל כשלידך אני שמחה, מתלהבת, רגישה, נחמדה רצח,
חושבת פעמיים על כל שיט שאני הולכת להגיד, מנסה למשוך ממך קצת יחס

ו-וואלה מעניין לך תזייין .


כוסאמאשלךךךךךך   

נכתב על ידי TRUST NO BITCH , 16/10/2012 18:58   בקטגוריות אהבה, נוער, פריקות, אהבה ויחסים, בית ספר, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף .


באמת שחשבתי שכבר התגברתי עליו, היו ימים שכבר הייתי בטוחה בזה ....
יצאתי, נהניתי, הכרתי בנים חדשים,
הראתי לכולם שכבר לא אכפת לי ממנו ולא דיברתי עליו או נכנסתי לפרופיל שלו מלא זמן !!
אז איך זה שאני יושבת פה עכשיו ב4 לפנות בוקר וחושבת עליו ?
ואחכ כשאני נכנסת לפייס שלו ורואה שהוא כותב לאיזה מישהי על הקיר -
אני אמורה לא לקנאות ולהתעצבן לא ?! אז מה קורה לי עכשיו נוווווו ?


די כבר ..
נמאס לי .....
תהיה שלי וזהו :\ 
נכתב על ידי TRUST NO BITCH , 2/7/2012 03:57   בקטגוריות החופש הגדול הגיע, שחרור קיטור, נוער, אהבה, פריקות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2,932
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTRUST NO BITCH אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TRUST NO BITCH ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)